• Tihi

    Din favoritparfym från Clean?

    Vilken är din favoritparfym från Clean?

  • Svar på tråden Din favoritparfym från Clean?
  • Duckan

    Warm Cotton

    Den doftar gott och håller hela dagen. Alla andra jag testat slutar dofta alldeles för fort på mig.

  • Tihi
    Duckan skrev 2018-08-17 08:56:15 följande:
    Warm Cotton

    Den doftar gott och håller hela dagen. Alla andra jag testat slutar dofta alldeles för fort på mig.
    Det är en av dom jag lutar mot. Testade en annan som verkade bra men jag kommer inte ihåg vad den heter. Kan ha varit shower, rain eller nåt liknande önskar att jag kom ihåg. Skin fick jag tvätta bort för att jag tyckte att den var väldigt stark och tung. Varm cotton uppfattas det mer som att kläderna luktar gott tvättmedel eller uppfattas den som parfym? Vet du vad skillnaden är mot Cool cotton?


  • Duckan

    Slutade prova nya efter missnöjet med Shower Fresh, Fresh Laundry och nån annan. Har luktat på flera såklart, men minns inte exakt hur alla doftar så Cool Cotton kan jag inte säga att jag har koll på. Får ta ett test-sprut.

  • Tihi
    Duckan skrev 2018-08-17 14:14:09 följande:
    Slutade prova nya efter missnöjet med Shower Fresh, Fresh Laundry och nån annan. Har luktat på flera såklart, men minns inte exakt hur alla doftar så Cool Cotton kan jag inte säga att jag har koll på. Får ta ett test-sprut.
    Du har varit igenom några stycken låter det som? Det är jättesvårt att hitta bra parfymer och ännu svårare när det knappt finns några att välja på när man som i mitt fall inte vill köpa djurtestade och helst veganska parfymer. Clean är båda så jag måste hitta någon jag gillar från dom.
  • Tihi
    Duckan skrev 2018-08-17 15:29:28 följande:
    Det är några år sen, återvänder bara till Warm Cotton.
    Alltid skönt när man hittar något man trivs med. Solig
  • Tihi
    Duckan skrev 2018-08-17 15:29:28 följande:
    Det är några år sen, återvänder bara till Warm Cotton.
    Köpte en kartong med olika Clean parfymer. Gillar Warm Cotton men den är ganska stark vet du vad skillnaden är mot Cool Cotton?
  • Tihi
    Tihi skrev 2018-08-23 15:22:12 följande:
    Köpte en kartong med olika Clean parfymer. Gillar Warm Cotton men den är ganska stark vet du vad skillnaden är mot Cool Cotton?
    Hoppsan, såg att du hade svarat på det redan. Kom inte ens ihåg att jag skrev det förra veckan. OskyldigSkäms
  • Duckan

    Skillnaden är väl doften höll jag på att säga , mer än så vet jag ej. Jag gillar Warm just för att den luktar mycket och länge.

Svar på tråden Din favoritparfym från Clean?