• vech42

    Frågar om killars nummer på stan

    Hej,

    jag är utomlands och har redan stött på en jävla massa skillnader hos folks mentalitet.

    Jag gick på stan o stötte på en snubbe då vi gick åt samma riktning och som rökte cigg, han var vet ej kanske 20 år och jag var tvungen att dra ett skämt då jag är social. Jag frågade "do girls like you when they see you smoke like this?"

    Sedan skrattade han lite o sedan snackade vi, jag frågade om hans nummer efter ett tag då jag är ny här o ville skaffa polare, visst fick jag. 

    Nu när jag skriver så verkar han vara nervös o skit o verkar inte vilja svara, kan se att han loggat in appen. 

    När jag är i Sverige är folk mycket mer sociala, i Sverige när jag får nummer så får jag för att träffas, oavsett kille eller inte. Men här verkar det vara dubbla meningar. När jag drar slutsatsen på varför han skulle göra detta skulle jag kunna påstå att han är rätt blåst. Jag menar vilka problem har man inte om man inte vill träffa en ny polare i ung ålder? Visst?

    Han leker svår eller så är han verkligen blåst, han ville ha Facebook men jag vill inte ge bort det då jag vill att han ska ha sin egna uppfattning om mig.

    Folk har rätt feta problem här. Vad kan detta bero på att folk är sådana? Är han verkligen så blåst?

  • Svar på tråden Frågar om killars nummer på stan
  • vech42

    Jag vet, jag är rätt trög som inte snackar med många andra heller som om han vore den enda existerande men sken är att jag råkade stöta på han, var inte riktigt på humör för att ragga upp killar o tjejer idag.

  • ThomasW

    Ja, utländningar kan vara konstiga.

    Speciellt indianer och eskimoer.

    Var är du ? Utlandet är väldigt stort.

  • vech42
    ThomasW skrev 2018-08-17 21:34:22 följande:

    Ja, utländningar kan vara konstiga.

    Speciellt indianer och eskimoer.

    Var är du ? Utlandet är väldigt stort.


    kroatien 
Svar på tråden Frågar om killars nummer på stan