• Anonym (Pingust)

    Omöjligt att hitta en flickvänn

    Hej!

    Jag är 26 år och så länge jag kan minnas skullr jag mest av allt vilja bli kär i någon som också blir kär i mig. Dock är det TOTALT omöjligt för mig att hitta någon som faktiskt faller för mig, har liksom aldrig hänt och jag börjar starkt tro att det har att göra med mitt utseende - kanske ser jag inte ut som någon som man skulle kunna bli kär i? Ja vet faktiskt inte vad det beror på.

    Det jag vill iaf är att någon tjej mellan 20-35år ska få Bedömma vad det skulle kunna bero på att ingen faller för mig - den som vill får gärna lägga till mig på Snapchat så skickar jag bild, heter pingust där och jag vill att ni är brutalt ärliga. Jag kommer ej bli ledsen eller arg utan vill bara veta vad det är som gör att ingen faller för mig då jag känner mig så sjukt förvirrad över situationen.

    Så den tjej som vill får gärna lägga till mig där och Bedömma med ett rakt och ärligt svar. Mvh Pingust

  • Svar på tråden Omöjligt att hitta en flickvänn
  • Anonym (Pingust)
    Dr Nail skrev 2018-08-18 16:41:51 följande:

    I all ärlighet bör du fråga KILLAR, inte tjejer.


    Varför? Jag är mer intresserad av en tjejs åsikt
  • Anonym (S)

    Hur har du tagit kontakt med tjejer? På nätet? Vad står i din profil? Har du aldrig kysst en tjej? Haft sex med en tjej? Dejtar en tjej? Vad har du för intressen? Vad jobbar du med?

  • Dr Nail
    Anonym (Pingust) skrev 2018-08-18 16:49:45 följande:

    Varför? Jag är mer intresserad av en tjejs åsikt


    Varför tror du att en tjej kan ge dig en mer ärlig/korrekt uppskattning?
  • Anonym (Tjej)

    Jag kan prova lägga till dig men tar isf bort dig efteråt. Har också nyss skaffat snap så har lite dålig koll på hur det funkar.

  • Anonym (Tjej)

    Har lagt till dig nu. Vill inte skriva ut mitt namn här men det börjar på Q

  • Anonym (Praktisk)

    Fel på utseendet ?

    Testa att gå på blind date

  • Anonym (S)
    Anonym (Tjej) skrev 2018-08-18 17:20:30 följande:

    Har lagt till dig nu. Vill inte skriva ut mitt namn här men det börjar på Q


    Vad tyckte du om hans bild?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (S) skrev 2018-08-18 17:54:32 följande:

    Vad tyckte du om hans bild?


    Han ser fin ut, är absolut inte utseendet som gjort det svårt utan snarare att han inte har så många kontaktytor att träffa tjejer, men vi kom på lite idéer så tror att det löser sig nu. Han såg lite ut som en ung och blond Jake Gyllenhaal.
  • Anonym (Pingust)
    Anonym (S) skrev 2018-08-18 16:52:48 följande:

    Hur har du tagit kontakt med tjejer? På nätet? Vad står i din profil? Har du aldrig kysst en tjej? Haft sex med en tjej? Dejtar en tjej? Vad har du för intressen? Vad jobbar du med?


    Har provat nätet men utan vidare framgång, känner väldigt sällan av något intresse av att de skulle vilja träffas i verklighet, och skulle man väl fråga så har de oftast alltid annat för sig.

    Jag har haft sex med tjejer men det är inget jag bryr mig om, vill bara ha ett seriöst förhållande och inget annat löst.
  • Anonym (Pingust)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-08-18 22:35:14 följande:

    Hur gammal är du?


    26 - det står på första raden
Svar på tråden Omöjligt att hitta en flickvänn