• vech42

    Tjej ville slå mig på käften när jag snackade

    Hej, något märkligt hände förra veckan,

    jag gick fram till en snygg tjej o snackade och hon började att svära massa svordomar och i efterhand 1 vecka senare kom jag på vad det kan bero på. Det kan bero på att hon var ett one night stand ligg som jag senare bestämde träff med som jag senare inte orkade konatkta henne och hon blev extremt sur på att jag inte kontaktade henne o inte nog med det så kände jag inte ens igen henne när jag snackade med henne ute på stan och kanske att jag gjorde narr av henne genom att fråga "äre många som snackar språket"

    what the actually fuck, jag måste vara riktigt blåst om så är fallet, det var mörkt ute så kunde inte känna igen henne men hon kanske kände igen mig då jag är kåt o snackar med alla tjejer jag ser.

    Men nu till saken:

    att hon var så arg betyder att hon käner sig sviken?

  • Svar på tråden Tjej ville slå mig på käften när jag snackade
  • Anonym (Dream on)

    Är 100% säker på att du aldrig har haft sex med någon. Du är helt osammanhängande och ologisk i alla dina trådar, men vad som skiner igenom är att du pratar som f-n, inte har några riktiga vänner men fattar inte varför, du pendlar mellan att se tjejer som horor eller madonnor och du verkar ha samma inställning till dig själv. Ena sekunden oerfaren, nästa en sexgud som alla vill ha... tror inte på ett enda ord av det du skriver, men tror att du själv tror på det. Mytoman. Du beter dig så märkligt och udda att jag är helt fascinerad. Förstår att dina bekanta tror att du tar kokain om du pratar som du skriver. Du verkar seriöst behöva psykiatrisk behandling.

  • Anonym (Dream on)
    Anonym (Eh) skrev 2018-08-18 22:22:05 följande:

    Du har redan startat en tråd om detta ämne.


    Han har startat minst 20 trådar om detta ämne. Så udda.
  • Anonym (Dream on)
    vech42 skrev 2018-08-18 22:39:31 följande:

    Och du har haft butthurt minst 40 ggr, inte alls udda när jag är bättre än dig


    Utveckla gärna, är mycket nyfiken på att få höra på vilka sätt du är bättre än mig. Ska bli intressant att se hur man argumenterar när man inte vet en enda sak om motparten. Jag å andra sidan har läst tillräckligt många av dina märkliga inlägg för att förstå att du behöver hjälp. Tycker faktiskt synd om dig, du verkar inte förstå någonting av sociala koder människor emellan.
  • Anonym (Hm)

    Kanske bäst du åker hem igen.

    Du verkar inte göra så gott intryck på kroaterna du möter.

  • vech42
    Anonym (Dream on) skrev 2018-08-18 22:45:39 följande:
    Utveckla gärna, är mycket nyfiken på att få höra på vilka sätt du är bättre än mig. Ska bli intressant att se hur man argumenterar när man inte vet en enda sak om motparten. Jag å andra sidan har läst tillräckligt många av dina märkliga inlägg för att förstå att du behöver hjälp. Tycker faktiskt synd om dig, du verkar inte förstå någonting av sociala koder människor emellan.
    Jag ska inte ens logga in här mer så du kan ruttna här bland likvärdiga, jag vet att jag är bättre än dig och vill hålla mig på min egna nivå så jag ska hänga med folk på min nivå, kommer inte logga in här mer så slipper jag er åtminstone
  • Anonym (Eh)
    vech42 skrev 2018-08-19 09:21:30 följande:

    Jävla nolla, prata med en tjej och de kommer tro du är en våldtäktsman eller att du bara är riktigt jävla ful för att ens få uppmärksamhet. 

    Vidriga nolla


    Sök hjälp snälla. Du verkar inte riktigt frisk.
  • Akira Öken
    vech42 skrev 2018-08-19 09:14:13 följande:

    Jag ska inte ens logga in här mer så du kan ruttna här bland likvärdiga, jag vet att jag är bättre än dig och vill hålla mig på min egna nivå så jag ska hänga med folk på min nivå, kommer inte logga in här mer så slipper jag er åtminstone


    Låter som en utmärkt idé!
  • Aikido
    vech42 skrev 2018-08-19 09:14:13 följande:
    Jag ska inte ens logga in här mer så du kan ruttna här bland likvärdiga, jag vet att jag är bättre än dig och vill hålla mig på min egna nivå så jag ska hänga med folk på min nivå, kommer inte logga in här mer så slipper jag er åtminstone

     




Svar på tråden Tjej ville slå mig på käften när jag snackade