• Sininen83

    35+ och BF i februari 2019

    Hallå!

    Undrar om det finns fler gravida här inne som är över 35 och har BF i februari? *räck upp din hand*

    Vore kul att följas åt! Vart på KUB?

    Jag har BF 15 februari enligt KUB ????

  • Svar på tråden 35+ och BF i februari 2019
  • Liten 2018
    Sininen83 skrev 2018-08-22 20:28:30 följande:

    Hallå!

    Undrar om det finns fler gravida här inne som är över 35 och har BF i februari? *räck upp din hand*

    Vore kul att följas åt! Vart på KUB?

    Jag har BF 15 februari enligt KUB ????


    Japp här är en. KUB förra vecka, låg sannolikhet såå skönt å veta. 3 barnet för oss, en liten sladdis. V 13+4 idag
  • Kaffe81

    Jag är 36 men väntar i januari så kanske kan räknas? Fick låg sannolikhet på trisomi 21 men 1:137 på 13 och 18 så vi fick göra NIPT, orolig väntan 8 dagar men sedan svar att det var normalt, så skönt! Är nu i vecka 20 och har nyss gjort RUL där allt såg bra ut! Illamåendet som varit konstant har äntligen börjat försvinna, lovely!

  • AK78

    Blir 40 i september.

    Väntar nummer fyra 1:a februari.

    Har tre killar sedan innan födda -02, -05 och minstingen dec-17. Så det blir tätt!

  • Sininen83

    Vad spännande! Låt oss följas åt ????

    Vi har tre pojkar sedan innan födda 05, 08 och 15. RUL nästa vecka ????

    Hur mår ni annars nu?

    Jag är rädd för förlossningar.. hade fruktansvärt ont av dem under min förra graviditet ????

  • Liten 2018
    Sininen83 skrev 2018-09-19 19:04:06 följande:

    Vad spännande! Låt oss följas åt ????

    Vi har tre pojkar sedan innan födda 05, 08 och 15. RUL nästa vecka ????

    Hur mår ni annars nu?

    Jag är rädd för förlossningar.. hade fruktansvärt ont av dem under min förra graviditet ????


    Också RUL nästa vecka, på måndag. Så spännande.

    Haft tuffa 2 förlossningar tidigare och jobbig graviditeter, foglossning tidigt. Även foglossning denna gång, sjukskriven sen förra veckan på 50%. Men det är det allt värt för en liten igen :)

    Lite halsbränna igen.
  • Sininen83

    Liten2018:

    Oj förlossningar. Skulle stå foglossningar. (Dessutom verkar mina emojis bli frågetecken :))

    Fast min senaste förlossning var tuff. Slutade med intensiven då jag förlorade mycket blod i samband med moderkakan.

    Mina moderkakor vill aldrig lossna så ett återkommande problem som personalen inte tycks ta på allvar.. sist drog de i den och stod över min mage.. katastrof..

    Hur har dina förlossningar krånglat?

    Vad jobbar du med? Jag får se hur länge min kropp orkar med jobbet på förskolan (småbarns avd.). Men förhoppningen är att orka till årsskiftet. Arbetar 90%.

    Spännande med RUL. Ska ni kolla könet? :D

  • Liten 2018
    Sininen83 skrev 2018-09-21 11:00:18 följande:

    Liten2018:

    Oj förlossningar. Skulle stå foglossningar. (Dessutom verkar mina emojis bli frågetecken :))

    Fast min senaste förlossning var tuff. Slutade med intensiven då jag förlorade mycket blod i samband med moderkakan.

    Mina moderkakor vill aldrig lossna så ett återkommande problem som personalen inte tycks ta på allvar.. sist drog de i den och stod över min mage.. katastrof..

    Hur har dina förlossningar krånglat?

    Vad jobbar du med? Jag får se hur länge min kropp orkar med jobbet på förskolan (småbarns avd.). Men förhoppningen är att orka till årsskiftet. Arbetar 90%.

    Spännande med RUL. Ska ni kolla könet? :D


    Mina förlossningar har varit ihärdig med 2 till 3 minuters mellan rum men seg å öppna mig. Så ingen vila. Så ca 1 dygn jobbigt så då är man rätt slut när det är dax å krysta.

    Jobbar administrativ men funkar inte bra det heller.

    Japp, måste veta kön, har inge tålamod.
  • Sininen83

    Liten 2019: Vad har ni sedan tidigare? Vad tror ni det blir för någon? :)

    Vi kommer nog också kolla på onsdag :)

Svar på tråden 35+ och BF i februari 2019