• Anonym (Sexpolls)

    Kvinnor - tjejer vilken slags porrfilm ser ni på

    Inget försök till vetenskaplig undersökning

    Intressant o se om smaken varierar med åldern :)

    Välkommen att svara

    Kolla din ålderskategori

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor - tjejer vilken slags porrfilm ser ni på
  • Evablonde

    Skulle velat svara både soft och hårt..... Allt beroende på vilket humör jag är på :)

    Gillar se fler på en tjej och gärna BBC

  • Anonym (tjejen)

    Interracial och då vit man med svart kvinna, hårdare porr.

  • Anonym (Frida)

    Vill inte svara i tråden då det kommer att komma flera manliga användare och ställa massa perversa frågor i tråden.

  • Anonym (Sexpolls)
    Anonym (Frida) skrev 2018-08-28 09:37:54 följande:

    Vill inte svara i tråden då det kommer att komma flera manliga användare och ställa massa perversa frågor i tråden.


    Synd att du känner så, jag hoppas det trådar jag lägger upp som sexpolls skall hålla en bra ?ton? och inget dravel.
  • Anonym (Anna)

    Hatar närbilder på kön. Gillar att se sexakter utan att behöva se könen. Det måste vara trovärdigt att kvinnan njuter. Fejkstön är avtändande. Äkta stön väldigt eggande. Och så gillar jag smiskfilmer där kvinnan får smisk över mannens knän. Fast det får inte verka som om att det är emot hennes vilja.

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Anna) skrev 2018-08-28 13:25:47 följande:

    Hatar närbilder på kön. Gillar att se sexakter utan att behöva se könen. Det måste vara trovärdigt att kvinnan njuter. Fejkstön är avtändande. Äkta stön väldigt eggande. Och så gillar jag smiskfilmer där kvinnan får smisk över mannens knän. Fast det får inte verka som om att det är emot hennes vilja.


    Glömde åldern, 34 år.
  • Anonym (Tjej)

    Är 28 och kollar mest på gangbangs med DP (straight) eller bögporr.

  • Cunnilingus18
    Anonym (Anna) skrev 2018-08-28 13:25:47 följande:

    Hatar närbilder på kön. Gillar att se sexakter utan att behöva se könen. Det måste vara trovärdigt att kvinnan njuter. Fejkstön är avtändande. Äkta stön väldigt eggande. Och så gillar jag smiskfilmer där kvinnan får smisk över mannens knän. Fast det får inte verka som om att det är emot hennes vilja.


    Lite mer romantiskt sex då med inslag av smisk då :)
Svar på tråden Kvinnor - tjejer vilken slags porrfilm ser ni på