• demokrati1995

    Om ni hade varit diktator. Hur hade ni tyckt Sverige skulle se ut och styras?

    Om ni hade varit diktator. Hur hade ni tyckt Sverige skulle se ut och styras?

  • Svar på tråden Om ni hade varit diktator. Hur hade ni tyckt Sverige skulle se ut och styras?
  • demokrati1995

    Jag hade velat att Sverige skulle ha regelbundna folkomröstningar och någon form av direktdemokrati.

  • Anonym (Hade inte kunnat hantera makten)

    Jag hade inte kunnat hantera så mycket makt, utan jag hade spårat ur med palats till mig själv, privatflyg, harem, osv. så till den grad att folket hade fått rejält sänkt standard och eventuellt gjort revolution för att störta tyrannen. Så dålig hade jag vart i den rollen.

  • Anonym (duff)

    Tagit alla pengar, värdepapper o div tillgångar. Förklarat krig mot Nordkorea och bosatt mej på en privat ö nånstans.

  • Anonym (T)

    Jag hade skapat Demokrati. Hade slutat göra reklam för utlänningar hur simpelt det är att bo studera och få CSN / bidrag i Sverige och hade satsat på att anställa folk som gör slitgörat åt mig, jag har idéerna tillsammans med andra jag bollar med, (och jag är anonym) och sen får vi ha någon låtsasstadsminister och ledare som är ansiktet utåt.

  • Anonym (T)

    Jag hade skapat Demokrati. Hade slutat göra reklam för utlänningar hur simpelt det är att bo studera och få CSN / bidrag i Sverige och hade satsat på att anställa folk som gör slitgörat åt mig, jag har idéerna tillsammans med andra jag bollar med, (och jag är anonym) och sen får vi ha någon låtsasstadsminister och ledare som är ansiktet utåt.

Svar på tråden Om ni hade varit diktator. Hur hade ni tyckt Sverige skulle se ut och styras?