• Svar på tråden Uttråkad och vaken
  • Obelisken

    Måste sparka av mig kalsongerna varje natt. I den bästa av världar så skulle det bero på min imponerande mandom, men jag tror att HMs kalsonger är felsydda helt enkelt

  • qfnafnjf

    Sitter och lyssnar på barnsånger och trivs med att inte göra någonting. Att vara uttråkad är det bästa som finns.

  • Anonym (My)
    Obelisken skrev 2018-09-07 02:35:04 följande:

    Måste sparka av mig kalsongerna varje natt. I den bästa av världar så skulle det bero på min imponerande mandom, men jag tror att HMs kalsonger är felsydda helt enkelt


    Synd!
  • Petrona
    qfnafnjf skrev 2018-09-07 02:38:14 följande:

    Sitter och lyssnar på barnsånger och trivs med att inte göra någonting. Att vara uttråkad är det bästa som finns.


    Ja ibland så.. Men ibland vill man vara uttråkad i sällskap utan att anstränga sig????
  • Obelisken
    Anonym (My) skrev 2018-09-07 02:38:57 följande:

    Synd!


    Jag vet! Och man försöker ju vara lite nymodigt het också, med boxers och grejer. På pyjamastiden så fanns det gott om plats, för välhängda såväl som oss andra
  • Anonym (Fartfylld)
    Petrona skrev 2018-09-07 02:41:16 följande:

    Ja ibland så.. Men ibland vill man vara uttråkad i sällskap utan att anstränga sig????


    Och ibland mitt i natten såhär så vill man umgås på ett roligt men ändå ansträngande vis!
  • Obelisken
    Anonym (My) skrev 2018-09-07 02:38:57 följande:

    Synd!


    Anonym (My) skrev 2018-09-07 02:38:57 följande:

    Synd!


    Äh vaffan jag försökte vara blygsam, jag är välhängd som helvetet. Dessutom med stamina och handlag, sexa lite?
  • Anonym (Ha ha!)
    Obelisken skrev 2018-09-07 02:35:04 följande:

    Måste sparka av mig kalsongerna varje natt. I den bästa av världar så skulle det bero på min imponerande mandom, men jag tror att HMs kalsonger är felsydda helt enkelt


    Ha mjuka flanell pyjamasbyxor i stället?
  • Obelisken
    Anonym (Ha ha!) skrev 2018-09-07 06:31:22 följande:

    Ha mjuka flanell pyjamasbyxor i stället?


    Ja jag överväger att byta min relativa coolness mot ett bekvämare alternativ. Alternativ lite östrogen i kvällsteet
  • qfnafnjf
    Petrona skrev 2018-09-07 02:41:16 följande:
    Ja ibland så.. Men ibland vill man vara uttråkad i sällskap utan att anstränga sig????
    Tja varför inte. Men det kräver en ansträngning så det får vara. Lade mig och sov istället.
  • Anonym (alltid trött)

    Kollar väl om någon är kvar här, ho ho? Någon kvar..?

Svar på tråden Uttråkad och vaken