• Anonym (Valvaka)

    Väntrum är inte för mig, har inte den tiden!

    Vilka vinner?

  • Svar på tråden Väntrum är inte för mig, har inte den tiden!
  • Anonym (Ann)

    Skulle tippa på en bisexuell tjej i 20-25års åldern.

  • Mongoliet

    Väljarna som får ett omval om 2 år. Vi får rösta igen. Hurra.

  • Anonym (Bra fråga!)

    Ja, vem tror du "vinner"? Och vinner vadå? Vad är det "de" skall vinna? Du tror väl inte att det kommer att bli en enhetlig regering? Näh, det här kommer att bli kaos, inbördeskrig, ha ha, vi får väl se? Tankarna går till Frankrike, när de skiftade från socialdemokrater, till extremhöger, vad hände där? Inte ett skit! Allting är ett enda jippo, allting kommer att bli, som det är: Kaos!

    Vi människor tror vi är så jävla kloka och duktiga, och "nu jävla skall vi förändra vårt samhälle", men så enkelt är det inte!

    Dem som vill sko sig, kommer fortfarande att göra det, vi är helt enkelt för dumma för att ändra någonting till det bättre!

    Kolla själv! Vi skövlar skogar, vi utplånar djurart, efter djurart, vi fiskar slut på vår föda i haven, samtidigt som vi förgiftar och förorenar det som finns kvar. Vi använder haven som soptipp, Vi spränger fortfarande "underjordiska" helvetesbomber, lite överallt, vi krigar och dödar varandra, torterar och misshandlar, som i värsta monsterfilmen, Alla VÅRA idiotiska påfund. Så skit samma, Det blir ingen skillnad, oavsett vem som vinner!

  • qfnafnjf

    Sätt mig som diktator ska ni få se på förintelseläger av rätt typ.

  • Anonym (Bra fråga!)
    qfnafnjf skrev 2018-09-09 22:46:49 följande:

    Sätt mig som diktator ska ni få se på förintelseläger av rätt typ.


    Ja, men du vet väl att även "gas" har stigit till nästan 16 spänn? En riktig diktator, skapar frid och ordning, inte en massa onödiga kommentarer.Skrikandes
  • Anonym (Valvaka)
    Anonym (Ann) skrev 2018-09-09 22:03:22 följande:

    Skulle tippa på en bisexuell tjej i 20-25års åldern.


    Haha
  • Anonym (Bra fråga!)

    Ja, en riktig cirkus kommer det att bli, som vanligt! Nyligen flyttat hemifrån: "24 år, riksdagsledamot".Tomte Men varför inte? Vårt samhälle styrs ju ändå av vilsna tonåringar, som skjuter ner varandra, så snart en fis kommer på tvären. Och poliser som flyr, för att sätta sig i säkerhet.

  • qfnafnjf
    Anonym (Bra fråga!) skrev 2018-09-09 22:55:21 följande:
    Ja, men du vet väl att även "gas" har stigit till nästan 16 spänn? En riktig diktator, skapar frid och ordning, inte en massa onödiga kommentarer.Skrikandes
    Min gas är gratis. Kikärtorna är inte det däremot.

    Ordning är en önsketanke.
Svar på tråden Väntrum är inte för mig, har inte den tiden!