• Jansson4

    Hjälp! Vad tror ni??

    Hej! Jag tog precis ett gravtest som visade att jag va gravid v1-2, testade i söndags men det var negativt. I söndags hade jag ont i högra sidan av ryggen, trodde de va för att jag körde gokart i lördags. Måndag och tisdag och idag (onsdag) har jag haft mer ont i ryggen fast över hela ryggen! Samt i magen vid naveln typ. Vad betyder det?? Jag fick en liten rosa blödning efter jag hade sex i måndags, trodde de va mensen som va på gång för det va då jag hade beräknad mens. Men det kom inget mer. Haft missfall förr och då började det inte med ryggont iallafall. Hjälp någon som haft liknande?

  • Svar på tråden Hjälp! Vad tror ni??
  • JLES
    Jansson4 skrev 2018-09-12 15:53:30 följande:

    Hej! Jag tog precis ett gravtest som visade att jag va gravid v1-2, testade i söndags men det var negativt. I söndags hade jag ont i högra sidan av ryggen, trodde de va för att jag körde gokart i lördags. Måndag och tisdag och idag (onsdag) har jag haft mer ont i ryggen fast över hela ryggen! Samt i magen vid naveln typ. Vad betyder det?? Jag fick en liten rosa blödning efter jag hade sex i måndags, trodde de va mensen som va på gång för det va då jag hade beräknad mens. Men det kom inget mer. Haft missfall förr och då började det inte med ryggont iallafall. Hjälp någon som haft liknande?


    Hej!! När jag plussade på BIM-6 hade jag mensvärk i några dagar.. Sen kom en liten rosa blödning på BIM-2 och BIM-1. Jag hade också ont i rygg och mage och hade mensvärk medan jag blödde. Jag var dock fortfarande gravid! Såg fin stegring på testerna och trots ännu en blödning i vecka 8 är jag nu gravid i vecka 37.. :)
  • Jansson4

    Åh tack för att de ger mig hopp!! Hoppashoppas! Tack så mycket för svaret, lycka till med din graviditet! :D

  • AK78

    Blödning är ju väldigt vanligt liksom mensvärk. Hade mensvärk med första och väntade på att den skulle komma. Blödningar hade jag flera stycken med tredje och han blir i dag nio månader!

Svar på tråden Hjälp! Vad tror ni??