• Mongoliet

    Tvekar efter date. Date 2 eller?

    Var på en date häromdagen & den blev lite längre än väntat. Tjejen var vacker, smart & rolig men rätt sval. Finns egentligen inget kasst att säga mer än att jag inte vet hur man går tillväga längre om det inte bara är sex man är ute efter.

    Hade hon varit lite mindre o-sval så hade det ju kanske kunnat tänka sig att det kunde blivit en KK-relation eller åtminstone varit enklare (Kanske).

    Mitt dilemma nu är att jag inte vet om jag har något att tillföra till en hederlig vanlig typ av relation och därför tvekar om jag ska föreslå att ses igen.

    Jag tror bara att jag pallar något mellanting mellan KK och den vanligaste sortens relation. En särbo-variant men där man ändå inte knullar runt med andra men inte heller behöver umgås med respektives släkt & vänner.

    Är det lönt? Ni killar vet ju att allt är upp till henne oavsett om det blir KK, inget eller mellantinget men ni tjejer hur hade ni resonerat? Både om ni var i min sits eller om ni hade varit tjejen i denna sitsen (Beroende av hennes agenda).

Svar på tråden Tvekar efter date. Date 2 eller?