• medioker

    Vi som precis plussat med första barnet <3

    Hej!

    Tänkte det skulle vara kul med en tråd för oss som precis plussat där vi kan följas åt och dela våra tankar/oro osv.

    Jag plussade imorse med digitalt och fick gravid 1-2. Känns väldigt svårt att ta in men är så glad!

  • Svar på tråden Vi som precis plussat med första barnet <3
  • medioker
    MarinaElvira skrev 2018-09-16 15:26:52 följande:

    Förlåt, den kom inte med, här är den ???? två dagar innan beräknad mens.


    Så såg mitt första svaga plus ut. Ta ett digitalt :)
  • EmmalinneaS

    Jag plussade imorse för första gången, känns helt otroligt. Vill bara skrika ut det till alla haha. Trodde att allt jag kände var pms så blev rejält chockade imorse. Men jag ser så mycket fram emot den här tiden.

    Jag mår lite illa, till och från och har lite ?mensvärk? som hugger till ibland. Annars mår jag super :)

    Hur mår ni?

  • medioker
    EmmalinneaS skrev 2018-09-17 10:09:58 följande:

    Jag plussade imorse för första gången, känns helt otroligt. Vill bara skrika ut det till alla haha. Trodde att allt jag kände var pms så blev rejält chockade imorse. Men jag ser så mycket fram emot den här tiden.

    Jag mår lite illa, till och från och har lite ?mensvärk? som hugger till ibland. Annars mår jag super :)

    Hur mår ni?


    GRATTIS! <3

    Jag har ont i brösten mest. Har en del flytningar (sorry för info haha) lite molvärk men inte så mkt. Är typ i vecka 4+1 nånting. Fått tid hos barnmorskan 2/10. Känns som en evighet
  • EmmalinneaS
    medioker skrev 2018-09-17 16:11:23 följande:

    GRATTIS! <3

    Jag har ont i brösten mest. Har en del flytningar (sorry för info haha) lite molvärk men inte så mkt. Är typ i vecka 4+1 nånting. Fått tid hos barnmorskan 2/10. Känns som en evighet


    Tack :)

    Jag måste väl också kontakta en bm snart. Ska dock till München i helgen så tänkte göra det i nästa vecka. Hur tidigt kan man göra några tester och prata med en bm? Har aldrig varit gravis tidigare :)
Svar på tråden Vi som precis plussat med första barnet <3