• Anonym (Loo)

    Ni kvinnor är nära på att göra mig till en kvinnohatare!

    Jag är så fruktansvärt trött på era dubbla budskap när det kommer till relationer. Ni vill absolut inte ha en fuckboy, badboy kalla det va fan ni vill. Men lik förbannat så är det just dessa ni blir kära i, jag som kille ha hittills behandlat varenda tjej som jag har dejtat med respekt och varit ärlig och tydlig med vad jag vill i framtiden.

    Jag vill ha en familj och känna trygghet - men har jag ens varit i närheten av ett förhållande? Nej det har jag inte, tjejer tröttnar direkt då de får höra detta och börjar sakta men säkert avisa.

    Satt precis och lyssna på älsklingpodden avsnitt "fuckboy" där de diskuterar boken om hur man undviker dessa män - 30minuter in i podden bryter jag ihop i tårar när de plötsligt från ingenstans börjar diskutera hur jävla attraktiv dessa män är, och det är just dessa de vill bilda familj med.

    Jag blir så JÄVLA Äcklad av er kvinnor, fy fan säger jag bara!

  • Svar på tråden Ni kvinnor är nära på att göra mig till en kvinnohatare!
  • sextiotalist
    Anonym (Loo) skrev 2018-09-18 15:07:25 följande:

    Jag är så fruktansvärt trött på era dubbla budskap när det kommer till relationer. Ni vill absolut inte ha en fuckboy, badboy kalla det va fan ni vill. Men lik förbannat så är det just dessa ni blir kära i, jag som kille ha hittills behandlat varenda tjej som jag har dejtat med respekt och varit ärlig och tydlig med vad jag vill i framtiden.

    Jag vill ha en familj och känna trygghet - men har jag ens varit i närheten av ett förhållande? Nej det har jag inte, tjejer tröttnar direkt då de får höra detta och börjar sakta men säkert avisa.

    Satt precis och lyssna på älsklingpodden avsnitt "fuckboy" där de diskuterar boken om hur man undviker dessa män - 30minuter in i podden bryter jag ihop i tårar när de plötsligt från ingenstans börjar diskutera hur jävla attraktiv dessa män är, och det är just dessa de vill bilda familj med.

    Jag blir så JÄVLA Äcklad av er kvinnor, fy fan säger jag bara!


    Den stora majoriteten (skulle nog säga de allra, allra flesta) lever inte med sk "badboys", de lever ihop med vanliga män, som inte sticker ut.


    Men de hör man aldrig talas om av den enkla anledningen, hälsan tiger still, vi har det bra, vi behöver inte skapa poddar för att bekräfta detta. Det du söker upp och ser som en sanning är en minoritet.

  • Anonym (Mrs T)

    De kanske snarare känner av kvinnohataren som bubblar under ytan? Håller med ovanstående, de som vill ha badboys är en minoritet och kommer bli ännu färre framöver.


    Anonym (Loo) skrev 2018-09-18 15:07:25 följande:

    Jag är så fruktansvärt trött på era dubbla budskap när det kommer till relationer. Ni vill absolut inte ha en fuckboy, badboy kalla det va fan ni vill. Men lik förbannat så är det just dessa ni blir kära i, jag som kille ha hittills behandlat varenda tjej som jag har dejtat med respekt och varit ärlig och tydlig med vad jag vill i framtiden.

    Jag vill ha en familj och känna trygghet - men har jag ens varit i närheten av ett förhållande? Nej det har jag inte, tjejer tröttnar direkt då de får höra detta och börjar sakta men säkert avisa.

    Satt precis och lyssna på älsklingpodden avsnitt "fuckboy" där de diskuterar boken om hur man undviker dessa män - 30minuter in i podden bryter jag ihop i tårar när de plötsligt från ingenstans börjar diskutera hur jävla attraktiv dessa män är, och det är just dessa de vill bilda familj med.

    Jag blir så JÄVLA Äcklad av er kvinnor, fy fan säger jag bara!


  • Anonym (Loo)
    Anonym (Mrs T) skrev 2018-09-18 15:16:30 följande:

    De kanske snarare känner av kvinnohataren som bubblar under ytan? Håller med ovanstående, de som vill ha badboys är en minoritet och kommer bli ännu färre framöver.


    Knappast eftersom att det är något som jag har börjat känt nu på senaste tiden efter flertalet misslyckanden så fort jag berättat om mina avsikter. Lyssna på den förbannad jävla äckelpodden istället så hör du ju kvinnornas dubbelmoral själv
  • Trent

    Du börjar hata kvinnor på grund av vad du tycker om deras agerande och inte deras agerande i sig. Jag är t.ex. inte kvinnohatare.

  • Anonym (Loo)
    Bunny on speed skrev 2018-09-18 15:23:19 följande:

    Gå till en psykolog eller kurator. Du mår inte bra.


    Och vad fan tror du att det beror på?!!
  • Anonym (Hmmm...)
    Anonym (Loo) skrev 2018-09-18 15:07:25 följande:

    Jag är så fruktansvärt trött på era dubbla budskap när det kommer till relationer. Ni vill absolut inte ha en fuckboy, badboy kalla det va fan ni vill. Men lik förbannat så är det just dessa ni blir kära i, jag som kille ha hittills behandlat varenda tjej som jag har dejtat med respekt och varit ärlig och tydlig med vad jag vill i framtiden.

    Jag vill ha en familj och känna trygghet - men har jag ens varit i närheten av ett förhållande? Nej det har jag inte, tjejer tröttnar direkt då de får höra detta och börjar sakta men säkert avisa.

    Satt precis och lyssna på älsklingpodden avsnitt "fuckboy" där de diskuterar boken om hur man undviker dessa män - 30minuter in i podden bryter jag ihop i tårar när de plötsligt från ingenstans börjar diskutera hur jävla attraktiv dessa män är, och det är just dessa de vill bilda familj med.

    Jag blir så JÄVLA Äcklad av er kvinnor, fy fan säger jag bara!


    Nej, det är INTE de killarna som kvinnor blir kära i!!!

    Själv ville jag inte flytta ihop med någon kille under väldigt lång tid. Detta berodde på att jag märkte av vad de sa att det skulle bli jag som skulle få dra allt lass med städ, tvätt etc. De var inte ens beredda att ta halva FL. Jag såg min självständighet blåsa bort om jag skulle stasga mig med dessa. Kan det vara så att du sänder ut såna vibbar?
  • sextiotalist
    Anonym (Loo) skrev 2018-09-18 15:20:31 följande:
    Knappast eftersom att det är något som jag har börjat känt nu på senaste tiden efter flertalet misslyckanden så fort jag berättat om mina avsikter. Lyssna på den förbannad jävla äckelpodden istället så hör du ju kvinnornas dubbelmoral själv
    Och denna sk äckelpodd är en eller en liten grupps kvinnors åsikter, du kan inte tillskriva detta på andra kvinnor.
  • schmetterling

    Ja, det här ämnet återkommer ju då och då. Att endast Bad boys får kvinnor. Konstigt det där, för överallt tycker jag att jag ser män i relationer. Är de Bad Boys allihop? Alla småbarnsfarsor i radhusområden, snubbarna på 50+ som varit gifta med sina fruar i 30 år?

    Nu är jag förvisso singel själv (är kvinna alltså).. men mina killkompisar är killar vars grövsta brott troligen är fildelning eller kanske en och annan fortkörning. Och flera av dem är i relation, nu är ju visserligen våld i relationer något som omgivningen sällan vet om... men med ditt resonemang, är de troligen våldsamma, eller hur menar du?

  • Anonym (Hmmm...)
    Anonym (Loo) skrev 2018-09-18 15:20:31 följande:
    Knappast eftersom att det är något som jag har börjat känt nu på senaste tiden efter flertalet misslyckanden så fort jag berättat om mina avsikter. Lyssna på den förbannad jävla äckelpodden istället så hör du ju kvinnornas dubbelmoral själv
    Newsflash: det som kvinnorna i den podden säger står för dem. De är inte representativa för alla kvinnor. Det finns fler män här på FL som skriver kvinnoförnedrande saker, men jag tror inte att alla män är så ändå.
Svar på tråden Ni kvinnor är nära på att göra mig till en kvinnohatare!