• December1

    Bruna flytningar 1 vecka efter mens!

    Jag kan säkert vara i helt fel kategori för att fråga om detta men är första gången jag skriver här! Skäms
    Har bokad gyntid den 27/9 och går i taket av att sitta själv med mina egna tankar och fundera över detta!!

    En vecka efter mens så fick jag bruna/ljusbruna flytningar som nu har pågått i över 25 dagar nu! Jag har fått små uppehåll på nån dag här och där under denna period men kommer tillbaka efter max 48 timmar varje gång! 
    Ätit p-piller (Dizminelle) i strax under ett år nu och har inte glömt något piller alls. Har tidigare haft mellanblödningar men alltid kortare period, när det närmar sig mens och jag hoppat över en mens föregående månad, om jag gör mig förstådd här...
    Idag gick det över från bruna till klarrött och ljust i några timmar innan det återgick till brunt igen. Dem senaste 10 dagarna kanske har jag även haft små känningar i magen kring livmodern och även lägre ned, som stickningar/korta intervaller av svag smärta. Har ej gravtestat då det känns helt otroligt att det skulle vara en graviditet med en så lång mellanblödning.. känns som att något borde vara fel isf?
    Har någon av er varit med om detta? Visade det sig vara något eller gick det över?

Svar på tråden Bruna flytningar 1 vecka efter mens!