• Anonym (Lätt)

    Killar/män är så lättmanipulerade! Ni anar inte!

    Vet inte hur många gånger som upptagna killar/mön i 30 - 45 årsåldern tydligen visat intresse för mig.

    Det rör sig om Chefer, med stabila familjer som letat upp mig på sociala medier och berättat att dem är missnöjda med sitt kärleksliv.

    Är normalsmal, lång, långt mellanblont hår, helsvensk, inga utmanande kläder, lätt sminkad.

    Vad gör att upptagna män gärna går över gränsen?

    Är själv upptagen mamma.

  • Svar på tråden Killar/män är så lättmanipulerade! Ni anar inte!
  • Anonym (Yes)
    Anonym (Lätt) skrev 2018-09-20 10:43:31 följande:

    Vet inte hur många gånger som upptagna killar/mön i 30 - 45 årsåldern tydligen visat intresse för mig.

    Det rör sig om Chefer, med stabila familjer som letat upp mig på sociala medier och berättat att dem är missnöjda med sitt kärleksliv.

    Är normalsmal, lång, långt mellanblont hår, helsvensk, inga utmanande kläder, lätt sminkad.

    Vad gör att upptagna män gärna går över gränsen?

    Är själv upptagen mamma.


    Ja, män är väldigt lättmanipulerade. Därför borde kvinnor vara de som satt på ledande befattningar. Minns fortfarande det usla skrivaravtal vi satt med för att den som sålde skrivarna hade kort kjol. IT-chefen var kille.
  • Anonym (Angelica)

    Upptagna män går över gränsen så länge det finns kvinnor som köper pratet om att frun inte förstår honom..

    Jag är kvinna själv men häpnar över hur många naiva och lättlurade tjejer/kvinnor det finns som sväljer historierna med hull och hår. Källkritik någon?

    En manipulativ upptagen man får napp i en lättlurad kvinna som tycker synd om honom...

  • KlunsSmurfen
    Anonym (Angelica) skrev 2018-09-20 10:55:24 följande:

    Upptagna män går över gränsen så länge det finns kvinnor som köper pratet om att frun inte förstår honom..

    Jag är kvinna själv men häpnar över hur många naiva och lättlurade tjejer/kvinnor det finns som sväljer historierna med hull och hår. Källkritik någon?

    En manipulativ upptagen man får napp i en lättlurad kvinna som tycker synd om honom...


    Det är många kvinnor som blivit besvikna när de "lättmanipulerade" upptagna männen dumpar dem och stannar kvar hos kärringen.
  • KlunsSmurfen
    Anonym (Lätt) skrev 2018-09-20 10:43:31 följande:

    Vet inte hur många gånger som upptagna killar/mön i 30 - 45 årsåldern tydligen visat intresse för mig.

    Det rör sig om Chefer, med stabila familjer som letat upp mig på sociala medier och berättat att dem är missnöjda med sitt kärleksliv.

    Är normalsmal, lång, långt mellanblont hår, helsvensk, inga utmanande kläder, lätt sminkad.

    Vad gör att upptagna män gärna går över gränsen?

    Är själv upptagen mamma.


    Det är inte bara en manlig grej.
    Vad gör att upptagna kvinnor gärna går över gränsen?

  • Anonym (Yes)
    KlunsSmurfen skrev 2018-09-20 11:03:14 följande:
    Det är många kvinnor som blivit besvikna när de "lättmanipulerade" upptagna männen dumpar dem och stannar kvar hos kärringen.
    Jag hoppas att du inte är gift, eftersom du använder ordet 'kärring'. tydligen älskar dessa män sina fruar på nåt sätt såvida de inte bara tycker att det är bekvämt att bli uppassade och få sex då och då.
  • Anonym (Yes)
    KlunsSmurfen skrev 2018-09-20 11:05:04 följande:
    Det är inte bara en manlig grej.
    Vad gör att upptagna kvinnor gärna går över gränsen?
    Det är fler män är kvinnor som är otrogna och fler otrogna kvinnor gör så småningom slag i saken och skiljer sig.
  • KlunsSmurfen
    Anonym (Yes) skrev 2018-09-20 11:06:20 följande:
    Jag hoppas att du inte är gift, eftersom du använder ordet 'kärring'. tydligen älskar dessa män sina fruar på nåt sätt såvida de inte bara tycker att det är bekvämt att bli uppassade och få sex då och då.
    Det heter så i Norrland.
  • KlunsSmurfen
    Anonym (Yes) skrev 2018-09-20 11:07:15 följande:
    Det är fler män är kvinnor som är otrogna och fler otrogna kvinnor gör så småningom slag i saken och skiljer sig.
    länk till statistik?
Svar på tråden Killar/män är så lättmanipulerade! Ni anar inte!