• vech42

    Jag är ett retard, hjälp mig bli genial

    Hej,

    Gick ut idag och jag ska säga att jag gått ut många gånger i mitt liv men inte sett en sån söt tjej på länge som hon jag såg idag. Jag sprang fram till henne och sa att jag vill gå ut med henne och att hon ska passa sitt nr till mig, men hennes fula kompis la sin arm runt henne o sa "hon är min bitch".

    Jag gick därifrån....

    Jag insåg i efterhand då min tanke ekade i huvudet, jag ba "oh shit, jag är ett retard"

    Jag kom på att jag skulle sagt "fuck you" till hennes fula kompis, för hon ville ge mig sitt nr. Jag lät henne köra över min framtida flickvän.

    Vilket retard jag ör. Det klart hon sa så, hon var ju stolt över att hon hade en sån söt tjejkompis.

    jag behöver öva på att sluta vara ett retard men det går ju inte, ge mig tips på hur jag åtminstone kan minska på mitt retarda retardhet

  • Svar på tråden Jag är ett retard, hjälp mig bli genial
  • Anonym (Nja)

    Snarare dörrmatta, även en korkad person med med pondus hade kunnat säga ifrån.

  • Tecum

    Om det varit lite kläm i tjejer hade hon struntat i vad kompisen sa. Men du får väl spana i samma jaktmarker, kanske dyker hon upp där igen

  • vech42
    Tecum skrev 2018-09-20 19:47:50 följande:

    Om det varit lite kläm i tjejer hade hon struntat i vad kompisen sa. Men du får väl spana i samma jaktmarker, kanske dyker hon upp där igen


    Det håller jag med om. Men att jag ska spana efter henne, absolut inte hahaha. Skiter fullständigt i henne utöver idag. Hon existerar i min värld bara ikväll. kommer inte ens komma ih¨g henne imorgon. 

    Att jag bryr mig om henne det gör jag endast idag, skulle inte förlåta mig sjäölv om jag brydde mig om henne imorgon, fyfan heller. Imorgon är ny dag med nya utmaningar, då kan hon cokså dra åt helve då jag är upptagen med nya utmaningar
  • Anonym (Öööö?)
    vech42 skrev 2018-09-20 20:02:32 följande:
    Det håller jag med om. Men att jag ska spana efter henne, absolut inte hahaha. Skiter fullständigt i henne utöver idag. Hon existerar i min värld bara ikväll. kommer inte ens komma ih¨g henne imorgon. 

    Att jag bryr mig om henne det gör jag endast idag, skulle inte förlåta mig sjäölv om jag brydde mig om henne imorgon, fyfan heller. Imorgon är ny dag med nya utmaningar, då kan hon cokså dra åt helve då jag är upptagen med nya utmaningar
    Känns som om du har lite skev kvinnosyn... Om hon är så viktig idag men inte imorgon...
  • vech42
    Anonym (Öööö?) skrev 2018-09-20 21:27:08 följande:

    Känns som om du har lite skev kvinnosyn... Om hon är så viktig idag men inte imorgon...


    Jag håller med dig. Jag respekterar främst mig och i tredje eller fjärde plats kommer kvinnor efter mina hobbyn.

    Jag knullar med kondom på för att det finns en bra anledning, en anledning som reflekterar verkligheten väldigt bra.

    Träffar ca 10 nya tjejer varje dag, för att vara ärlig kommer jag inte ens ihåg hur de ser ut 5 min efter konversationen
Svar på tråden Jag är ett retard, hjälp mig bli genial