• Anonym (Vad är ok?)

    Vad är ok att göra i offentlig dusch?

    Vad tycker ni är ok att göra i offentlig dusch?
    Kissa? Raka kuken/fittan? Onanera diskret eller vad?
    Har sett lite av detta. Vad tycker ni är ok och har ni sett någon av dessa företeelser?

  • Svar på tråden Vad är ok att göra i offentlig dusch?
  • Anonym (Usch)

    Eh. Jag hade inte uppskattat att se NÅGON göra vad du just skrev.. Sånt där gör man hemma när man är ensam.

  • Anonym (Line)

    Ptja det man ska göra dvs duscha och tvätta av sig? Allt annat sköter man privat. Jag skulle aldrig komma på tanken att göra något utav det du skrev i en offentlig dusch. Det är sjukt ohyfsat och ofräscht att göra bland folk. Att onanera offentligt är inte ens lagligt så..

  • Anonym (Verkligen?)

    Människor med normal social kompetens gör inget av det du beskriver. Befann du dig möjligen på någon form av stödboende när du såg dessa saker?

  • Långbenopluto
    Anonym (Verkligen?) skrev 2018-10-02 06:58:44 följande:
    Människor med normal social kompetens gör inget av det du beskriver. Befann du dig möjligen på någon form av stödboende när du såg dessa saker?
    *asgarv*
  • Anonym (?)

    En gång på mitt gym stod en kvinna i duschen och borstade tänderna, hennes tandkrämsspott rann bland folks fötter. Rätt äckligt. Sexuella grejer har jag aldrig sett i offentliga duschar, antar att du pratar om bastuklubbar du frekventerar om du sett sådant?

  • Anonym (A)
    Anonym (Usch) skrev 2018-10-02 02:36:39 följande:
    Eh. Jag hade inte uppskattat att se NÅGON göra vad du just skrev.. Sånt där gör man hemma när man är ensam.
    Verkligen
  • Anonym (Vad är ok?)
    Anonym (Verkligen?) skrev 2018-10-02 06:58:44 följande:

    Människor med normal social kompetens gör inget av det du beskriver. Befann du dig möjligen på någon form av stödboende när du såg dessa saker?


    Nej. Min vän säger sig ha sett en tjej raka fittan i duschen. Och jag kissar diskret i allmänna duschar.
  • Kjell2
    Anonym (Vad är ok?) skrev 2018-10-02 11:05:48 följande:
    Nej. Min vän säger sig ha sett en tjej raka fittan i duschen. Och jag kissar diskret i allmänna duschar.
    "Kissa? Raka kuken/fittan? Onanera diskret eller vad?
    Har sett lite av detta. Vad tycker ni är ok och har ni sett någon av dessa företeelser?"

    Vad har du sett av detta som du inte själv har gjort? Verkar som ingenting.

    Du har nu kanske uppfattat att kissa inte anses som ok.


  • Anonym (Urk)

    Jag har slutat besöka den kommunala simhallen.

    Bristen på uppfostran och allmänt hyfs bland besökare gör att jag inte orkar.

    Godispapper och snorpapper i skåpen i omklädningsrummet. Jag bryr mig personligen inte jättemycket om nån går in med ett par skor, men man kan väl åtminståne ta av sig mycket smutsiga skor vintertid? Så kallat sunt förnuft och eget ansvar kan väl ändå inte va så svårt?

    Sen har vi det här med plåster som gör mig fullständigt galen!! Kasta dom i papperskorgen! Hur svårt kan det va?

    Jag har på riktigt svårt för plåstet på golvet i duscharna och på kanten av simbassängen. Tycker det är så fruktansvärt äckligt..

  • Anonym (Urk)

    Droppen blev när en 60+ årig gubbe för nåt är sedan stod naken inne i duschutrymmet med ena foten i ett handfat och klippte tånaglarna?

    Vad är det för fel på folk?

Svar på tråden Vad är ok att göra i offentlig dusch?