• Anonym (Nyfiket intresse)

    Optimala storleken!!

    Ja som rubriken lyder så tänkte jag kolla vad ni andra damer tycker och tänker om denna storlek på en kuk i hårt tillstånd.

    Jag kan tycka att den mest optimala är ca 15cm omkrets och max 16-17cm lång. Längre kan göra ont... annars lagom tjock lagom lång!

    Sen om mannen i frågan kan använda detta stycke kött så är det ju toppen...

  • Svar på tråden Optimala storleken!!
  • Anonym (Anonym)

    Optimal storlek varierar från kvinna till kvinna. Finns inget standardsvar! Men samspel är viktigt. Bägge parter ska njuta och ge sig hän annars blir det bara meningslös tråkig sex.

  • Mr K69

    Vänder på frågan och frågar istället hur mycket är optimalt att bli uttöjd? Storleken på snoppar och snippor varierar ju man borde nog mer gå på förhållandet där i mellan. Vem vet, kanske någon åker på nobelpriset som kommer på den ultimata matematiska formeln på det förhållandet.

    Men, men. Även en liten skiftnyckel kan lossa en stor mutter bara man har rätt teknik.

  • Anonym (Hallå)

    Optimala storleken enligt TS är alltså betydligt större än genomsnittet, både i längd och tjocklek. Inte undra på att nästan alla män har komplex, när det förefaller som om de flesta kvinnor vill ha en man som är större än 90% av alla andra män mellan benen.

  • Anonym (C)

    Hellre liten än för stor! För grov/lång gör ont, en liten kompenseras oftast av tekniken.

  • KaptenOhoy
    Anonym (Hallå) skrev 2018-10-05 16:24:49 följande:

    Optimala storleken enligt TS är alltså betydligt större än genomsnittet, både i längd och tjocklek. Inte undra på att nästan alla män har komplex, när det förefaller som om de flesta kvinnor vill ha en man som är större än 90% av alla andra män mellan benen.


    Men alltså, de som startar sådana här trådar och svarar i dem är ju oftast de som anser att det har betydelse (och oftast att den ska vara större). De som inte bryr sig eller tycker att det fungerar oavsett (eller kanske till och med föredrar en mindre) finner inget intresse i att starta eller svara på trådar som handlar om kukstorlek. Att du ser en minimal % av kvinnorna svara att de vill ha en större säger absolut inget om vad majoriteten tycker. Slappna av, majoriteten, utan tvekan, skiter fullständigt i det.
  • Anonym (Nyfiket intresse)

    Men lägga tid och ork på att svara är inget hinder!

  • Anonym (dezzy)
    Anonym (Hallå) skrev 2018-10-05 16:24:49 följande:

    Optimala storleken enligt TS är alltså betydligt större än genomsnittet, både i längd och tjocklek. Inte undra på att nästan alla män har komplex, när det förefaller som om de flesta kvinnor vill ha en man som är större än 90% av alla andra män mellan benen.


    Tja, vem vill ha en minisnopp,..
  • Milissis

    längden bryr jag mig inte om för hela måste ju inte in men inte tjockare än typ 13 max. o iofs inte kortare än typ 12 o stoppa inte in mer än max 15

  • Anonym (ajaj)
    Anonym (mr) skrev 2018-10-06 00:27:58 följande:

    Empirin säger att större är enormt uppskattat


    Ja stora är fascinerande men inte alltid optimala. jag har en kuk hemma med en man på. Bokstavligt talat är det väldigt tändande men helt omöjligt att hantera
  • Mr K69
    Anonym (ajaj) skrev 2018-10-06 02:03:38 följande:

    jag har en kuk hemma med en man på.


    Haha, fl:s roligaste hittils i veckan :D
  • Anonym (ajaj)
    Mr K69 skrev 2018-10-06 02:11:12 följande:
    Haha, fl:s roligaste hittils i veckan :D
    Ibland lyckas man
  • Anonym (Hallå)
    Anonym (dezzy) skrev 2018-10-06 00:40:19 följande:
    Tja, vem vill ha en minisnopp,..
    Har 90 procent av männen minisnopp? Det var något nytt.
  • Anonym (donnan)
    Anonym (Hallå) skrev 2018-10-06 08:51:49 följande:
    Har 90 procent av männen minisnopp? Det var något nytt.
    Det är därför dessa trådar finns
  • Anonym (ajaj)
    Anonym (donnan) skrev 2018-10-06 09:33:56 följande:

    Det är därför dessa trådar finns


    Jag tycker dom här trådarna e rätt roliga. Jag e iofs lite kukfixerad. Är helt fascinerad av stora Typ som en sizequeen som tittar o leker men jag står inte ut att knulla med dem
  • Anonym (Stor)

    Min man har 20+ och jag älskar den. Hade aldrig velat ha nåt mindre.

  • Anonym (ajaj)
    Anonym (Stor) skrev 2018-10-06 09:53:49 följande:

    Min man har 20+ och jag älskar den. Hade aldrig velat ha nåt mindre.


    Lucky you jag tänder som fan på stora ju större desto kåtare blir jag . Men jag kan inte knulla med dom om dom e för tjocka.
  • Anonym (Mega)

    Strax efter vi gift oss, fick jag reda på att hennes ex hade en 32 centimeters...
    Inte lätt att vara två där, inte... ;)

  • Anonym (Kvinna)

    Alltså, jag har ingen aning om måtten... Vem mäter liksom. Medelgrov eller lite grov är okej, men över medellängd vill jag inte ha.

Svar på tråden Optimala storleken!!