• Anonym (:))

    Vilken typ av sex gillar ni?

    Både jag och mina närmaste tjejvänner pratade om hur skönt de är med vild/hård sex. Vilken typ av sex tycker ni om? Långsam och "milt", eller agressivt ? Beror de på åldern, erfarenhet ?

  • Svar på tråden Vilken typ av sex gillar ni?
  • Anonym (Q)
    Hama3 skrev 2018-10-05 16:30:39 följande:

    först mjukt med mycket smek och kyssar, och allteftersom hårdare och ruffigare


    Instämmer. Att bygga upp till det hårda är helt klart bäst.
  • Anonym (Minelli)

    Gillar nästa all sex gruppsex är en upplevelse

  • Anonym (Sofie)

    Gillar hårdare. Älskar suga, och älskar sperma. Hett! Vill ha en kille som ger gärnet. Tar för sig. :)

  • Cunnilingus18

    Jag gillar gärna lite hårdare sex där kvinnan är undergiven men är även härligt när kvinnan ibland gör små försöka att ta för sig lite. Älskar oralsex som säkert många förstår och då främst att ge, men även såklart att få, om tjejen visar att hon tycker om det. Finns annars inget jag tänder på så mycket som en kvinnas njutning, grymt upphetsade känsla. Annars är jag väldigt öppen sexuellt och tycker alltid det är spännande att testa på nya saker :)

    Man bör ju testa allt minst en gång är min tes, så länge det inte skadar någon.

  • Anonym (:))
    Anonym (Sofie) skrev 2018-10-05 22:24:41 följande:

    Gillar hårdare. Älskar suga, och älskar sperma. Hett! Vill ha en kille som ger gärnet. Tar för sig. :)


    Då är vi två! De flesta vågar inte göra " allt för mycket ".
  • Anonym (:))
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-05 22:38:51 följande:

    Jag gillar gärna lite hårdare sex där kvinnan är undergiven men är även härligt när kvinnan ibland gör små försöka att ta för sig lite. Älskar oralsex som säkert många förstår och då främst att ge, men även såklart att få, om tjejen visar att hon tycker om det. Finns annars inget jag tänder på så mycket som en kvinnas njutning, grymt upphetsade känsla. Annars är jag väldigt öppen sexuellt och tycker alltid det är spännande att testa på nya saker :)

    Man bör ju testa allt minst en gång är min tes, så länge det inte skadar någon.


    Håller med där, roligt med nya saker... Kan ibland tycka de är trist när killen bara vill ge i vanlig ställning och sedan klart!
  • Cunnilingus18
    Anonym (:)) skrev 2018-10-05 22:53:39 följande:

    Håller med där, roligt med nya saker... Kan ibland tycka de är trist när killen bara vill ge i vanlig ställning och sedan klart!


    Precis, det måste ju vara lite lekfullt och spännande.. Sex ska vars kul och passionerat på samma gång. Inte bara jucka och tömma..
  • Anonym (:))
    Cunnilingus18 skrev 2018-10-05 23:04:01 följande:

    Precis, det måste ju vara lite lekfullt och spännande.. Sex ska vars kul och passionerat på samma gång. Inte bara jucka och tömma..


    Ja men exakt!! Man måste hinna njuta till fullo innan de blir dags att tömma hahaha!
  • Wowbagger2000
    Anonym (:)) skrev 2018-10-05 22:53:39 följande:

    Håller med där, roligt med nya saker... Kan ibland tycka de är trist när killen bara vill ge i vanlig ställning och sedan klart!


    Att dra igång lite hårdare sex med en ny bekantskap kan lätt sluta i en våldtäktsanmälan om inte tjejen gillar den typen av sex...
Svar på tråden Vilken typ av sex gillar ni?