• Djurvän03

    Vilken pralin är minst god i paradis/aladdin?

    Kan ha glömt någon, kan ha tagit med någon som är borttagen men vilken av dessa tycker ni minst om i paradis/aladdinasken? Den jag tycker minst om är romrussin.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken pralin är minst god i paradis/aladdin?
  • Anonym (Lina)

    Tycker tyvärr de flesta praliner i alladin asken är ganska äckliga. De var godare förut, nu smakar allt skit. Knappt att jag vill äta fast än jag älskar choklad och godis. Marabou gör god choklad annars förstår inte att de misslyckas så med alladin asken. Den känns ?billig?

  • Anonym (Saknad)

    Kommer för alltid att sörja trillingnöten..

  • Anonym (Saknad)

    Men ja, för att svara på frågan så är alla med rom/sprit i vidriga!

  • MsFry

    Alla smakar ju mer eller mindre likadant (som något som framställts av kemist för att likna choklad utan att vara choklad) och är äckliga.

  • Djurvän03

    Saknar också trillingnöten och håller med om att många i asken tyvärr inte är ätbara. Romrussin smakar dock vidrigast av alla i mitt tycke.

  • sextiotalist

    Finns det någon som är god alls. Ätbara, men inte goda.

  • Anonym (Hepp)

    Det är ju mest mesiga praliner kvar. Min favorit körsbär i likör är ju borta och en massa andra favoriter också.

  • Physalis

    Inga av de är särskilt goda längre. De måste dragit ner på kvalitén rejält. Värst är de med sprit i, både för spritens skull men också känslan av att bita i den hårda chokladen så att vätska rinner ut.


    Korrekturläser som en kratta
  • Anonym (Hepp)
    Physalis skrev 2018-10-11 11:53:26 följande:

    Inga av de är särskilt goda längre. De måste dragit ner på kvalitén rejält. Värst är de med sprit i, både för spritens skull men också känslan av att bita i den hårda chokladen så att vätska rinner ut.


    Det finns ju inga såna kvar och inte ens körsbär i likör rann det ut vätska ur.
  • Physalis
    Anonym (Hepp) skrev 2018-10-11 13:06:22 följande:

    Det finns ju inga såna kvar och inte ens körsbär i likör rann det ut vätska ur.


    Jaså? Har inte ätit Aladdinchoklad på väldigt länge.
    Korrekturläser som en kratta
  • Anonym (vägra dålig choklad!)

    Kan bara hålla med att de askarna har blivit helkass nuförtiden. 

    Inget jag nånsin köper längre och om man får en av någon ovetande människa blir det som  Eeeh...tack... *slänger skiten en vecka senare*

    Mondelez har förstört hela Maraboumärket totalt.

  • elyse

    Paradis har en pralin med fläder-fyllning. Hu...

    Vi kör numera på Merci.

  • Anonym (vägra dålig choklad!)
    elyse skrev 2018-10-12 22:17:11 följande:

    Paradis har en pralin med fläder-fyllning. Hu...

    Vi kör numera på Merci.


    Ja den är också rääälig...
  • Anonym (vägra dålig choklad!)
    Anonym (vägra dålig choklad!) skrev 2018-10-12 22:17:44 följande:
    Ja den är också rääälig...
    Fläderpralinen alltså, var otydlig där.
Svar på tråden Vilken pralin är minst god i paradis/aladdin?