• Anonym (Ledsen)

    Varför vill hon aldrig ligga?

    Alltid jag som tar initiativ till närhet.

    Absolut inte för ofta. Jag ger henne verkligen utrymme..

    Men jag får aldrig nåt tillbaka.

  • Svar på tråden Varför vill hon aldrig ligga?
  • Anonym (Tr)

    Ställ krav på henne att hon måste också ta initiativ. Vill hon inte så dumpa och gå vidare.

  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-10-11 11:53:53 följande:

    Gör du hushållsarbetet


    Ja jag har i många år gjort oerhört mycket hemma medan hon jobbat.
  • sextiotalist
    Anonym (Ledsen) skrev 2018-10-11 11:24:19 följande:

    Alltid jag som tar initiativ till närhet.

    Absolut inte för ofta. Jag ger henne verkligen utrymme..

    Men jag får aldrig nåt tillbaka.


    Är det viktigt att hon tar initiativ?
    Jag är en sådan person att jag aldrig blir tänd bara för att, men svarar när sambon tar initiativ. Skulle jag ha press på mig att ta initiativ så skulle vårt sexliv dö ut direkt, för det finns inget mer lustdödande som krav hur man ska vara sexuellt.
    Får du ingenting alls tillbaka? Eller får du inte det hade förväntat dig tillbaka?
  • Anonym (Ledsen)
    sextiotalist skrev 2018-10-11 12:03:55 följande:

    Är det viktigt att hon tar initiativ?

    Jag är en sådan person att jag aldrig blir tänd bara för att, men svarar när sambon tar initiativ. Skulle jag ha press på mig att ta initiativ så skulle vårt sexliv dö ut direkt, för det finns inget mer lustdödande som krav hur man ska vara sexuellt.

    Får du ingenting alls tillbaka? Eller får du inte det hade förväntat dig tillbaka?


    Får inte så mycket respons när jag tar initiativ heller. Sällan vi har riktigt het sex om man utrycker det så. Känner mig rätt värdelös..
  • Anonym (-)
    Anonym (Tr) skrev 2018-10-11 11:35:57 följande:

    Ställ krav på henne att hon måste också ta initiativ. Vill hon inte så dumpa och gå vidare.


    Dumpa har man all rätt att göra men att ställa krav när det gäller sex.. nej då är man inte mogen att ha sex
  • sextiotalist
    Anonym (Ledsen) skrev 2018-10-11 12:10:40 följande:
    Får inte så mycket respons när jag tar initiativ heller. Sällan vi har riktigt het sex om man utrycker det så. Känner mig rätt värdelös..
    OK, fast det där med het sex, det är inte alls alla som gillar det. För mig är sex en mysig stund med den jag älskar och så har det alltid varit.
    När det gäller respons? avvisar hon dig eller blir det inte den responsen du önskar?
    Att jag frågar detta är för att ibland kan en person ha en bild av hur han/hon vill ha det eller hur det ska vara, och blir det inte den bilden, så ser man inte det andra.
  • Anonym (Rt)
    Anonym (-) skrev 2018-10-11 12:14:45 följande:
    Dumpa har man all rätt att göra men att ställa krav när det gäller sex.. nej då är man inte mogen att ha sex
    Det är ju inget konstigt alls att ställa krav kring sex, alla gör ju det hela tiden - Är du heterosexuell t ex så är ju ett krav att den du ska ha sex med måste vara av motsatt kön.
  • sextiotalist
    Anonym (Rt) skrev 2018-10-11 13:41:23 följande:
    Det är ju inget konstigt alls att ställa krav kring sex, alla gör ju det hela tiden - Är du heterosexuell t ex så är ju ett krav att den du ska ha sex med måste vara av motsatt kön.

    Va, om man är heterosexuell är ju för att man blir attraherad av de med motsatt kön, inga krav alls om sex. Det finns många som definierar sig som heterosexuella och ändå haft sex med personer med samma kön.

    Det finns inga krav alls att ha sex med någon alls, just sex är något som ska vara helt frivilligt.

Svar på tråden Varför vill hon aldrig ligga?