• ThomasW

    Du som inte röstar SD men inte heller vill ha fler invandrarbarn i dina barns klass

    Du som inte vill ha fler invandrarbarn i dina barns klass
    Du som inte vill bo i ett område där flertalet är invandrare
    Du som tycker att någon annans barn skall ta konsekvensen av invandringen
    Hur tänker du ?

  • Svar på tråden Du som inte röstar SD men inte heller vill ha fler invandrarbarn i dina barns klass
  • Pripps Vichy

    Du lär inte få några svar på den här trådstarten, eftersom de du vänder dig till vägrar erkänna sin dubbelmoral.

  • K Kalle
    ThomasW skrev 2018-10-11 11:50:52 följande:

    Du som inte vill ha fler invandrarbarn i dina barns klass
    Du som inte vill bo i ett område där flertalet är invandrare
    Du som tycker att någon annans barn skall ta konsekvensen av invandringen
    Hur tänker du ?


    Jag tänker att jag inte vill leva i ett värdekonservativt samhälle. Både M och S är för en strikt invandringspolitik. Det räcker för mig. Jag hoppas på en S + M + L-regering och att C och MP hålls utanför, liksom SD.
  • ThomasW
    K Kalle skrev 2018-10-11 15:56:02 följande:
    Både M och S är för en strikt invandringspolitik.
    Du menar "Öppna era hjärtan" och "Mitt Europa bygger inga murar"
  • Crash Man
    K Kalle skrev 2018-10-11 15:56:02 följande:
    Jag tänker att jag inte vill leva i ett värdekonservativt samhälle. Både M och S är för en strikt invandringspolitik. Det räcker för mig. Jag hoppas på en S + M + L-regering och att C och MP hålls utanför, liksom SD.
    S röstade för att 9000 afghaner utan skyddsbehov skulle få stanna i Sverige. Det är knappast en stikt invandringspolitik. M och KD börjar anamma en bättre migrationspolitik, låt oss bara hopas att de håller den.
Svar på tråden Du som inte röstar SD men inte heller vill ha fler invandrarbarn i dina barns klass