• Anonym (trådstartare)

    Min pojkvän tar för lång tid på sig att komma!

    Jag har ett stort problem! Min pojkvän tar alldeles för lång tid på sig att komma. Vi pratar 30-45 minuter för en quickie och runt 1-1,5 timmar för "vanligt sex". Vid speciella tillfällen som årsdagen, nyår etc. kan det bli 3-5 timmar (konstant penetration). Han är välutrustad och det här sliter ut mitt underliv något enormt. Jag har stora sprickor som vägrar läka. Jag kan bara ha sex 2-4 gånger i månaden för att det gör ont och jag behöver läka ihop efter varje gång. Det har gått till den punkten då även när jag bara har sex i 5 minuter så blir jag öm och spricker efteråt.

    Vi har försökt att göra andra saker istället för penetration, men även då tar han evigheter på sig att komma oavsett vad vi gör, vilket blir långtråkigt för mig. Jag är porrig, suger av honom, leker med prostatan, använder leksaker osv, men efter att ha hållt på så i 20-30 minuter tappar jag lusten. Även om jag själv får njutning blir det tråkigt efter ett tag.

    Han kan komma snabbt om han vill så det är inte det som är problemet. Om han får spontanstånd när han inte har tid att hålla på länge kan han komma av sig själv eller med min hjälp efter bara några minuter. Problemet ligger i att han dröjer på det med flit och stannar till när han är nära så han kan hålla ut. Oavsett hur många gånger jag säger att det är okej att komma tidigt så vill han inte.

    Finns det några tips jag kan få av er för att lösa det här? Det sliter på vårt sexliv när jag tappar lusten och hela tiden måste säga nej till honom för att jag inte har tid eller har ont - för om han fick bestämma skulle vi ha sex i 5 timmar om dagen.

  • Svar på tråden Min pojkvän tar för lång tid på sig att komma!
  • Anonym (-)

    vad säg som att säga, rakt och tydligt, att det inte fungerar för dig att han håller på så?

  • Anonym (A)

    Du måste säga att han inte ska dra ut på det så länge för att du får ont.

  • Anonym (trådstartare)

    Tro mig, det har jag gjort flera gånger. Han säger att han ska tänka på det, men sen när vi väl ligger där och tar på varandra så drar han ändå ut på det. Hur säger man det så han förstår på riktigt?

  • Anonym (A)
    Anonym (trådstartare) skrev 2018-10-13 17:05:29 följande:

    Tro mig, det har jag gjort flera gånger. Han säger att han ska tänka på det, men sen när vi väl ligger där och tar på varandra så drar han ändå ut på det. Hur säger man det så han förstår på riktigt?


    Säg att du inte kommer kunna ha sex med honom om det ska ta så lång tid. Du får ju ont.
  • Anonym (-)
    Anonym (trådstartare) skrev 2018-10-13 17:05:29 följande:

    Tro mig, det har jag gjort flera gånger. Han säger att han ska tänka på det, men sen när vi väl ligger där och tar på varandra så drar han ändå ut på det. Hur säger man det så han förstår på riktigt?


    Tja, då skulle jag helt enkelt avbryta när jag kände mig färdig. (Lite som många män gör när dom har kommit.)
  • Anonym (trådstartare)
    Anonym (-) skrev 2018-10-13 17:07:11 följande:
    Tja, då skulle jag helt enkelt avbryta när jag kände mig färdig. (Lite som många män gör när dom har kommit.)
    Har behövt göra det några gånger. Brukar bli ganska jobbig stämning efteråt dock och får då inget efter-sex-mys. Oftast slutar det med att han ligger och runkar tills han kommer och jag ligger bredvid och kramar honom.
  • Anonym (-)
    Anonym (trådstartare) skrev 2018-10-13 17:12:19 följande:
    Har behövt göra det några gånger. Brukar bli ganska jobbig stämning efteråt dock och får då inget efter-sex-mys. Oftast slutar det med att han ligger och runkar tills han kommer och jag ligger bredvid och kramar honom.
    Så, han bryr sig inte om att du får ont, vägrar lyssna på dig och skapar jobbig stämning när du måste avbryta? Jag är förvånad över att du ens vill ha sex med honom.
  • Anonym (69)

    Du måste prata med honom. Att bara säga att det är okay att han kommer tidigare är inte ärligt. Förklara istället varför du vill och behöver att han kommer tidigare. Gör han det borde ni kunna (och vilja) ha sex mer ofta också, vilket väl ligger i bådas intresse?

  • Anonym (S)

    Min man gör samma sak!

    När vi träffades varnade han mig för att det var svårt för honom att komma och att han normalt sett fick hjälpa till själv. Jag gav järnet på en avsugning o redan efter 2 min sa han: -stopp, vänta jag kan inte hålla mig.

    Jaha tänkte jag eftersom han nyss sagt att det tar lång tid. Efteråt sa han att han aldrig hade varit med om det förr. Han hade aldrig kommit utan att hjälpa till på senaste 15åren.

    Efter det höll han igen hela tiden. Det går inte att hålla bra kvalitet på sex om det tar för lång tid!!

    Inte förrens jag tröttnade och sa att jag inte trodde att han blev tänd på mig längre så ändrade han sig.

    Nu vill han göra allt för att bevisa hur kåt jag gör honom, så nu kan jag få honom att komma på 5min istället för att kämpa i 2timmar och få ont i ryggen, kramp i munnen och sår i musen.

Svar på tråden Min pojkvän tar för lång tid på sig att komma!