• Anonym (:((()

    Visst är han helt ointresserad? Snabb hjälp :(

    Träffade en kille i somras från mitt jobb, han var ny där så vi hade inte setts förut. Vi började prata å flörta lite osv sen hade vi båda semester under ngn månad men jag kände att båda var attraherade av varandra, vi pratade varje dag över sociala medier osv och jag kände att han var intresserad. Jag blev iafl ganska intresserad och vi hade pratat om att ses osv så tänkte att han borde ta iniativet till att fråga men när vi kom tillbaka så gick det ett litet tag och han frågade aldrig samtidigt som jag verkligen var intresserad fick jag såklart dålig magkänsla. Sa öppet art jag inte var ute efter ngt ligg och att jag ville träffa ngn seriös så avslutade det varpå han inte gjorde ngt för att inte förlora mig. Är en snygg tjej och har många killar som vill vara med mig osv men det är så sällan man blir intresserad av ngn på riktigt! Jag kunde inte släppa tankarna på om jag hade stressat det och kanske borde de gett de lite mer tid typ osv så dumt nog så skrev jag till honom för ett par dagar sedan och frågade bara läget. Trodde han skulle vara iskall men han verkade vara vanlig som förut. Vi pratade ut om det och han sa att han inte bara var ute med mig för att ligga men mer att han ville ta det som de kmr osv. Så ja vi har fortsatt prata och han sa att vi kunde ses ngn dag å ba ta det lugnt och se om det är ngt eller om det är ngt mer vänskapligt, ta det som de kmr dvs.

    Jag kmr inte fråga om detta och känner typ att jag har sänkt mig själv och att han kanske bara pratar med mig för att han har tråkigt?

    Dock har han varit väldigt ärlig och öppen vilket jag tackat för men vad ska jag göra?

    Ska jag bsra släppa det helt och inse att han inte är intresserad av mig eller hur ska jag göra?

    Jag vet att han tycker jag är snygg snäll och allt de där men jag vill ju ha en kille som längtar efter mig.

    Vi är ju inget par direkt så kan inte förvänta mig riktigt men han driver konversationen ockdå så inte så att de är jag som hundar efter direkt.

    Vad ska jag göra snälla ni!!!!!!

  • Svar på tråden Visst är han helt ointresserad? Snabb hjälp :(
  • Anonym (:((()
    Anonym (Så många frågor) skrev 2018-10-13 21:15:46 följande:

    Eh, träffa någon annan?


    Jag gjorde det men tänkte helatiden om jag gjorde fel som bara avslutade de sådär så kunde inte riktigt släppa tanken. Jag är en bra tjej också vet det.

    Ska jag bara prata och låta konversationen rinna ut ut sanden eller ska jag bara prata som kompis eller så?

    Har inga känslor men lite tankar
  • Anonym (Så många frågor)

    Du kan ju alternativt göra som han ber om, ta det som det kommer.

  • Anonym (?)

    Förlåt, jag förstår inte riktigt. Vad var det du avslutade?

    Tycker också att du ska gå vidare. Låter inte så positivt och hans sätt kommer inte att få dig att känna dig uppskattad.

  • Anonym (:((()
    Anonym (?) skrev 2018-10-13 21:39:40 följande:

    Förlåt, jag förstår inte riktigt. Vad var det du avslutade?

    Tycker också att du ska gå vidare. Låter inte så positivt och hans sätt kommer inte att få dig att känna dig uppskattad.


    Jag avslutade vår konversation då men tänkye sedan i efterhand om jag typ var för på och borde chillat lite. Vet inte vrf jag hörde av mig nu men jag har tänkt på honom flera gånger till och från.

    Han beter sig så som vanligt men jag vet inte om jag bsra ska prata vanligt och se de som ingenting dvs bsra chilla å inte tänka ngt
  • Anonym (?)
    Anonym (:((() skrev 2018-10-13 21:42:54 följande:
    Jag avslutade vår konversation då men tänkye sedan i efterhand om jag typ var för på och borde chillat lite. Vet inte vrf jag hörde av mig nu men jag har tänkt på honom flera gånger till och från.
    Han beter sig så som vanligt men jag vet inte om jag bsra ska prata vanligt och se de som ingenting dvs bsra chilla å inte tänka ngt
    Aha, då förstår jag. Jag tror säkert att det kan vara så att han gillar dig, men att du gillar honom mer/har högre förväntningar. Jag tror att en sådan obalans sällan blir bra. Inte för den som vill mer i alla fall. Men det är bara min erfarenhet.
  • Anonym (:((()
    Anonym (?) skrev 2018-10-13 21:52:07 följande:

    Aha, då förstår jag. Jag tror säkert att det kan vara så att han gillar dig, men att du gillar honom mer/har högre förväntningar. Jag tror att en sådan obalans sällan blir bra. Inte för den som vill mer i alla fall. Men det är bara min erfarenhet.


    Alltså han driver konversationen frågar saker osv svarar snabbt men tror nog att jag var den som ville mer. Nu har jag bestämt mig för att ta det som de kmr även om jag fortfarande är den som kanske vill mer. Jag var isfl öppen och sa allt jag kände osv, vi kunde ha en öppen dialog och jag kunde vara ärlig så det kändes bra och att han varit ärlig och öppen mot mig med
  • Anonym (:((()

    Men jag vet fortfarande inte riktigt så behöver kloka råd :/

  • Anonym (Så många frågor)
    Anonym (:((() skrev 2018-10-13 22:21:50 följande:

    Men jag vet fortfarande inte riktigt så behöver kloka råd :/


    Är det jobbigt att han inte sprang mer efter dig? Är det någon självbekräftelseboost du är ute efter?
Svar på tråden Visst är han helt ointresserad? Snabb hjälp :(