• storstadspappa

    Patriarkatet finns inte - vi lever i ett Matriarkat!!

    Kvinnan bestämmer allt i samhället, mannen är ingenting värt längre!



  • Svar på tråden Patriarkatet finns inte - vi lever i ett Matriarkat!!
  • Anonym (SD 2018)

    Stackars dig, kolla bara runt omkring i samhället, vilka bestämmer, vilka tjänar mest pengar, vilka är företagsledare, vilka våldtar och misshandlar.

    Klipp dig, duscha, gör dig någorlunda snygg och ge dig ut i verkligheten, du behöver inte sitta hemma framför datorn och runka längre

  • seoltang
    Anonym (Wtf) skrev 2018-10-14 22:40:51 följande:

    Är Youtube källa till alla dina tokerier?


    De flesta antifeminister får sina politiska åsikter från youtube videor.

    PS män har aldrig varit värt någonting det enda sättet de kunde få fru var genom tvång/kontroll av kvinnor och så fort kvinnor fick en minsta lilla uns av frihet så valde de att leva utan män.

  • Anonym (En man)
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-10-15 11:55:23 följande:

    Stackars dig, kolla bara runt omkring i samhället, vilka bestämmer, vilka tjänar mest pengar, vilka är företagsledare, vilka våldtar och misshandlar.

    Klipp dig, duscha, gör dig någorlunda snygg och ge dig ut i verkligheten, du behöver inte sitta hemma framför datorn och runka längre


    Min exfru försökte vålda mej vid ett tillfälle i samband med skiljsmässa.


    Hon slog mej med knytnäven i mitt öga så att jag fick blåtira. 


    Kvinnor som misshandlar skyddas av samhället tyvärr.

  • Anonym (Kred)

    Du får komma ihåg att patriakatet är baserat på dolda strukturer som ingen kan sen, inte konstigt att du missar det totalt.

  • storstadspappa
    Anonym (Kred) skrev 2018-10-15 19:25:41 följande:

    Du får komma ihåg att patriakatet är baserat på dolda strukturer som ingen kan sen, inte konstigt att du missar det totalt.


    nonsens
  • storstadspappa
    seoltang skrev 2018-10-15 14:38:56 följande:
    De flesta antifeminister får sina politiska åsikter från youtube videor.

    PS män har aldrig varit värt någonting det enda sättet de kunde få fru var genom tvång/kontroll av kvinnor och så fort kvinnor fick en minsta lilla uns av frihet så valde de att leva utan män.
    Feminism borde klassas under den juridiska termen allvarlig psykisk störning.
  • seoltang
    storstadspappa skrev 2018-10-15 19:59:28 följande:
    Feminism borde klassas under den juridiska termen allvarlig psykisk störning.
    I amerika ansågs slavar som ville fly från slaveriet lida av psykisk sjukdom. Det kallades för drapetomania. Män tror att om man vill vara fri så är man psykiskt sjuk.

    Synd att du inte var född på tidiga 1900-talet. Då kastade man feminister i både fängelse och mentalsjukhus. Till och med fram tills på 60-talet så lobotomerade man kvinnor som ansågs vara för okontrollerade. Det hände JFKs syster för hon hade dejtat en man när hon gick på college. Så visst, längta tillbaka till tiden då män hade rätten att låsa in kvinnor som inte rättade sig i ledet, när män kunde sjukdomsstämpla kvinnor som inte såg män som de mest fantastiska varelser som någonsin gått på Jorden.
    Blir du ledsen när du tänker på att du aldrig kommer få misshandla första vågens suffragetter på gatan som antifeministiska män gjorde på den tiden? Eller varför inte gå hela vägen och ta alla olydiga kvinnor och bränna dom på bål medans du och alla andra män firar och skrattar.

    Män är besatta av att få tyst på kvinnor. Det finns antifeministisk propaganda när kvinnor ville ha rösträtt där kvinnor har munnen fastlåst. Män förhindrade kvinnor från att ha någon makt i samhället så när män mördade och våldtog kvinnor så fanns det ingen som kunde stoppa dem.
  • Anonym (vanföreställningar)
    Lilla Gs mamma skrev 2018-10-15 20:01:36 följande:

    Ursäkta, men vad handlar den här tråden om? Egentligen?


    Jag tror att det är någon som luftar sina vanföreställningar. 
  • Anonym (SD 2018)
    Anonym (En man) skrev 2018-10-15 19:11:33 följande:

    Min exfru försökte vålda mej vid ett tillfälle i samband med skiljsmässa.


    Hon slog mej med knytnäven i mitt öga så att jag fick blåtira. 


    Kvinnor som misshandlar skyddas av samhället tyvärr.


    inte alla exfruar.........
  • Dr Nail

    I väst och i Sverige ja, absolut.

    Vita västerländska kvinnor är historiens mest privilegierade grupp. De har behandlats som övermänniskor så länge att så fort nånting är inte gratis, så ser de det som förtryck. Allt kacklande om magiska, mystiska "strukturer" (som inte existerar) är ett definitivt bevis på det.

Svar på tråden Patriarkatet finns inte - vi lever i ett Matriarkat!!