• Anonym (Ts)

    Rekonstruktiv plastikoperation efter barnafödande.

    Rekonstruktiv plastikoperation efter barnafödande har jag nu fått beviljat, och jag undrar om det är någon som gjort det och kan berätta mer om det.

  • Svar på tråden Rekonstruktiv plastikoperation efter barnafödande.
  • Anonym (Kompetens)

    Beror på hur man ser det, men jag är opererad för förlossningsskador flera gånger.
    Kompetensen hos de allra flesta läkare är minst sagt låg.

    Ser det dåligt ut beror det på att dina muskler är avslitna och så länge de inte är korrigerade kan man aldrig få slemhinnan att bli bra. Mig lyckades de alltså operera i slemhinnan flera gånger, sedan musklerna flera gånger utan att lyckas. Efter min senaste op är det bättre, men även den läkaren och jag själv har konstaterat att det inte är som förut.

    Så ska du göra det skulle jag endast bli opererad av de mest namnkunniga inom förlossningsskador. 

  • Anonym (Ts)
    Anonym (Kompetens) skrev 2018-10-28 14:08:26 följande:

    Beror på hur man ser det, men jag är opererad för förlossningsskador flera gånger.

    Kompetensen hos de allra flesta läkare är minst sagt låg.

    Ser det dåligt ut beror det på att dina muskler är avslitna och så länge de inte är korrigerade kan man aldrig få slemhinnan att bli bra. Mig lyckades de alltså operera i slemhinnan flera gånger, sedan musklerna flera gånger utan att lyckas. Efter min senaste op är det bättre, men även den läkaren och jag själv har konstaterat att det inte är som förut.

    Så ska du göra det skulle jag endast bli opererad av de mest namnkunniga inom förlossningsskador. 


    Det är att magen hänger ner, om du förstår?
Svar på tråden Rekonstruktiv plastikoperation efter barnafödande.