• Vech42å

    pratade med en söt kvinna

    hej,

    jag såg en söt kvinna 10 år äldre än mig gå emot mig och log hela tiden, jag tyckte om henne och därför stannade jag till framför henne o sa

    "Hi" jag log
    hon stannade o sa "hi" och log tillbaks.
    jag svarade "I like you" 
    hon sa "oh. what" och log och skrattade och sa sedan "sorry" samtidigt som hon gick sakta iväg o kollade på mig som om samtalet inte avslutats.

    jag blev ju besviken och gick därifrån, jag förväntade mig ett mer rationellt beteende från henne, hon kunde ju sagt "i like you too" för hon gillade mig verkligen, tycker det är en besvikelse att hon inte kan uttrycka sina känslor. Vad är anledningen till att hon inte säger som det är? tror hon att jag ska utnyttja henne om hon säger som det är?

  • Svar på tråden pratade med en söt kvinna
  • Anonym (ge dig)

    Ja nu är herr väck i farten igen under nytt namn.

  • Vech42å
    Anonym (ge dig) skrev 2018-10-17 10:12:45 följande:

    Ja nu är herr väck i farten igen under nytt namn.


    jag vet inte vem du är men jag hade absolut inte dejtat dig. sluta skriv till mig mer
  • Anonym (Prata)

    Eller gillade hon verkligen dig, menar bara att tolkningen kan vara fel.

    Jag tror att du skriver satir, men så här kan det vara: Flickan kanske rent av var upptagen!

  • Anonym (Suuuuck)

    Men hon gillade inte dig. Hon känner inte dig. Du gillade inte henne. Du känner inte henne heller. Du tyckte att hon var söt bara. Hon har troligen inga som helst problem med att uttrycka känslor, hon träffade ett weirdo på stan som verkade tro att han var hennes nya pojkvän bara av en blick och ett hej och smög sig därifrån så fort hon kunde. Kollade bakåt så att weirdot inte följde efter. Tror att du är autistisk som sagt. Eller osedvanligt lågbegåvad.

Svar på tråden pratade med en söt kvinna