• Anonym (Zig Natur)

    Lever du ut din sexualitet och dina sexdrömmar? (Du som har partner)

    Du som har en partner/relation, lever du ut din sexualitet och dina sexdrömmar?
    Har du en partner som är likasinnad eller vänder du dej till någon annan för att få leva ut? Eller har du kanske inga behov att leva ut? Rösta och skriv!
    /Farbror Zig

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lever du ut din sexualitet och dina sexdrömmar? (Du som har partner)
  • Anonym (X)

    Saknar alternativet att ens partner inte vet alla mina fantasier.

  • Anonym (Zig Natur)
    Anonym (X) skrev 2018-10-18 09:50:43 följande:

    Saknar alternativet att ens partner inte vet alla mina fantasier.


    Har man behov av att leva ut så uttrycker eller påvisar man det på något vis för sin partner, gör man inte det så är väl svaret "har inget behov"

    Tror man att partner ändå inte kommer gilla det så blir väl svaret "vill gärna men partnern vill inte"

    Sedan tror jag inte någon känner till alla partnerns fantasier, det skulle bara vara ett dumt svarsalternativ.


  • Anonym (Zig Natur)
    Fjäril Vingad skrev 2018-10-18 10:52:50 följande:

    Ja, med min partner. I förlängningen drömmer vi om en till att dela upplevelser med.


    Härligt!

    Är det en extra man eller kvinna som lockar om man får fråga?
  • Fjäril Vingad
    Anonym (Zig Natur) skrev 2018-10-18 21:01:39 följande:

    Härligt!

    Är det en extra man eller kvinna som lockar om man får fråga?


    Helst en kvinna. Och inte som sexuell partner (endast), utan som en jämbördig partner.
  • Anonym (Zig Natur)

    Uppar!
    Många män som inte kan leva ut pg av att deras partner inte vill som det ser ut.

  • Anonym (Lycklig kvinna)

    Valde partner efter mina behov att leva ut mina fantasier! )) Han har kompatibla fantasier!

  • Anonym (Kvinna)

    Ja, både med min partner och ibland med en älskare.

  • KimLinnefeldt

    Ja, i stort sett får jag det jag vill ha. Men saknar lite spänning, lite mer fantasi och gränsöverskridanden.

    Att det är så många män här som verkar frustrerade är ju tråkigt... Frågan är om ni överdriver era behov eller har partner som är tråkig.

  • Anonym (Lycklig man)

    Saknade att man kunde fylla i att man både levde ut fantasierna med sin partner och vid sidan av.

    Jag reser mycket i jobbet och brukar då besöka bordeller eller träffa eskorter. Min tjej tycker om att höra om mina erfarenheter när vi är tillsammans. En vanlig fantasi hon har och som vi lever ut tillsammans är att vi är på bordell ? hon har sett mig gå in på rum med andra tjejer, men sen av alla tillgängliga tjejer så väljer jag just henne. Och fastän vi är på bordell så gör vi det som är extra "förbjudet" ? knullar utan kondom.

  • Anonym (Ellen)

    Ja. . .min partner och jag pratar om det mesta och har en gemensam dröm om en av dessa fantasier snart kommer bli verklighet.


    Denna bild skickade jag till en säljare som besöker det företag jag jobbar på tidigare inatt. Han är yngre än jag och mycket tilltalande. Min man är med på noterna och är den som valt kortet. Till skillnad från våra övriga sexdrömmar känns det som att det är nu eller aldrig.


    Med bilden bifogades en inbjudan om att videochatta med mig senare i kväll


    Bara tanken på att han kommer börja sin dag och tänka på mig har hållit oss vakna halva natten.



     


     

  • Anonym (Zig Natur)
    Anonym (Eh) skrev 2018-11-26 03:52:42 följande:

    Svarsalternativen passar ju inte ens frågan?


    Hur menar du?
Svar på tråden Lever du ut din sexualitet och dina sexdrömmar? (Du som har partner)