• Anonym (Kk:n)

    Hur pratar ni med er kk?

    Jag har under en period träffat en kk som det funkar bra med, men vi pratar knappt med varandra och jag har alltid tyckt att det känns lite märkligt.

    Självklart behöver vi inte bli bästa vänner men lite allmänt snack efteråt borde väl inte vara förbjudet?

    Hur gör ni andra med era kk?

  • Svar på tråden Hur pratar ni med er kk?
  • Anonym (Kk:n)
    Anonym (Annak) skrev 2018-10-30 21:50:32 följande:

    Jag pratar allmänt med min .


    Hur kan ett samtal mellan er låta då? Är det mest om väder eller går ni ibland in på djupare saker öm er själva?
  • Anonym (tystnad talan)

    Min ena KK, regeln är håll käft och knulla. Vi kan tacka varandra efteråt. Vi håller oss inte heller kvar utan går gär vi är klara och har snyggat till oss.

    Min andra är mer friends with benefits än KK och vi umgås i första hand så vi pratar ju en del med varandra.

  • Anonym (Mr_policeman)

    Detta forum är för relationsproblem, inte för frågor om någon som du bara knullar med. 

  • Anonym (Kvinna35)

    Jag träffa min KK igår och vi har träffat varandra ett par gånger i månaden under det senaste 6 månaderna. I början prata vi ganska lite och det var mest en sak det var frågan om. Igår märkte jag för första gången att vi faktiskt under det här halvåret lärt oss en hel del om varandra och vi prata faktiskt ganska avslappnat och skämtade. Fortfarande går största delen av tiden åt till att ha sex för det är vad vårt förhållande går ut på. Vi pratar bara i stora drag om våra liv. Vi har inga djupa diskussioner om våra känslor eller så.

  • Anonym (Relation)
    Anonym (Mr_policeman) skrev 2018-10-30 23:28:35 följande:

    Detta forum är för relationsproblem, inte för frågor om någon som du bara knullar med. 


    Det är också en slags relation.
  • Anonym (Annak)
    Anonym (Kk:n) skrev 2018-10-30 21:59:13 följande:

    Hur kan ett samtal mellan er låta då? Är det mest om väder eller går ni ibland in på djupare saker öm er själva?


    Pratar om allt inklusive sex efter sexet. Före hinner vi inte då är det pang på rödbetan direkt
  • Anonym (Annak)
    Anonym (Annak) skrev 2018-10-31 09:30:15 följande:

    Pratar om allt inklusive sex efter sexet. Före hinner vi inte då är det pang på rödbetan direkt


    På chatten snackar vi mycket om oss själva .
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Kvinna35) skrev 2018-10-31 06:08:00 följande:

    Jag träffa min KK igår och vi har träffat varandra ett par gånger i månaden under det senaste 6 månaderna. I början prata vi ganska lite och det var mest en sak det var frågan om. Igår märkte jag för första gången att vi faktiskt under det här halvåret lärt oss en hel del om varandra och vi prata faktiskt ganska avslappnat och skämtade. Fortfarande går största delen av tiden åt till att ha sex för det är vad vårt förhållande går ut på. Vi pratar bara i stora drag om våra liv. Vi har inga djupa diskussioner om våra känslor eller så.


    Men det är väl så det ska vara i en kk relation? Skippa de djupa diskussionerna, ta det lätt och inte invecklat. Träffas, umgås, mysa, snacka lätt, ha sex. Ja sen inget mer med det.

    Jag skippar känslo snacket helt med min kk. Jag vill inte ha något invecklat. Hade jag velat ha en pojkvän då hade jag tagit upp det med min kk och snackat känslor och haft djupa diskussioner för länge sedan.
  • Anonym (Annak)

    Vad är det för konstigt med att prata med sin kk fastän det är sex man träffas för.

    Ska man lägga ut sig för varandra och vara tysta? Helt naturligt att man snackar.

Svar på tråden Hur pratar ni med er kk?