• Snällfjäll

    Skamsen man

    Jag har köpt två underbara sexleksaker till mig själv (väldigt egoistiskt). Prylarna fungerar över förväntan. Mina orgasmer blir som de i unga år. Hårda, våkdsamma och med mer tryck än någonsin tidigare. Helt makalöst???? Jag lider dock av helt oförklarliga skuldkänslor. Att introducera min fru är inget alternativ. Känner mig lost och är djävulskt less på alla rödstrumpor som tycker att jag är en mansgris????

  • Svar på tråden Skamsen man
  • Anonym (?)

    Vem bryr sig? Vill inte frun vara med så använd dem själv och njut av det. Är inget fel med det.

  • Anonym (Sexx)

    Först måste vi få veta va det är för sexkeksaker?

  • Anonym (rödstrumpa)

    Så länge det inte är levande varelser som du kallar sexleksaker och har köpt så förstår jag inte varför vi rödstrumpor skulle bry oss. 

  • Snällfjäll

    Två prylar. En batteridriven latexvagina med vibrator (dyr) och en avsugningsgrej. Både använda tillsammans med vattenbaserat glidmedel och är himmelska????????????

  • Snällfjäll

    Nä, det var fånigt skrivet av mig. Ber om ursäkt??


    Anonym (rödstrumpa) skrev 2018-10-30 23:06:24 följande:

    Så länge det inte är levande varelser som du kallar sexleksaker och har köpt så förstår jag inte varför vi rödstrumpor skulle bry oss. 


  • Mimosa86

    Vem tycker att du är en mansgris? Verkar mer vara din egen uppfattning. Är väl inget konstigt med att en man onanerar? Din fru gör säkert motsvarande fast med duschstrålen.

    Däremot borde ni väcka varandras lustar och jobba på det. Är ju alltid trevligare med en partner :)

  • Snällfjäll

    Visst måste några av hålla med om det pinsamma i att stoppa snoppen i en vaginawannabe? Den är trång och skön och man får jobba för att få in den. Men väl där är det himmelskt??

  • Snällfjäll

    Tack?? Du är snäll??


    Mimosa86 skrev 2018-10-30 23:14:29 följande:

    Vem tycker att du är en mansgris? Verkar mer vara din egen uppfattning. Är väl inget konstigt med att en man onanerar? Din fru gör säkert motsvarande fast med duschstrålen.

    Däremot borde ni väcka varandras lustar och jobba på det. Är ju alltid trevligare med en partner :)


  • Snällfjäll

    Ska jobba på det. Inget vore bättre än om hon höll i grejorna:)


    Mimosa86 skrev 2018-10-30 23:14:29 följande:

    Vem tycker att du är en mansgris? Verkar mer vara din egen uppfattning. Är väl inget konstigt med att en man onanerar? Din fru gör säkert motsvarande fast med duschstrålen.

    Däremot borde ni väcka varandras lustar och jobba på det. Är ju alltid trevligare med en partner :)


  • Anonym (?)
    Snällfjäll skrev 2018-10-30 23:17:28 följande:

    Visst måste några av hålla med om det pinsamma i att stoppa snoppen i en vaginawannabe? Den är trång och skön och man får jobba för att få in den. Men väl där är det himmelskt??


    Är väl inget pinsamt. Vi är många kvinnor som använder "kukwannabe" när inte en riktig man finns tillgänglig. Det är väl bra att det finns? Tänk så mycket njutning man skulle gå miste om ifall man skämdes för allt skönt.
  • Snällfjäll

    Måste tillägga att min dam ogärna inbjuder till sex. Jag har haft många kvinnor och det känns trist att jag fantiserar om dessa. Sköna kvinnor med vackra bröst och hår på vaginan. Smek, sug, slick, pill och allt annat förbjudet. Inklusive en tredje part. Alla blev svettiga och bad om en omgång till:)

  • Snällfjäll

    Du är vis och du har förmodligen rätt:)


    Snällfjäll skrev 2018-10-30 23:43:10 följande:

    Måste tillägga att min dam ogärna inbjuder till sex. Jag har haft många kvinnor och det känns trist att jag fantiserar om dessa. Sköna kvinnor med vackra bröst och hår på vaginan. Smek, sug, slick, pill och allt annat förbjudet. Inklusive en tredje part. Alla blev svettiga och bad om en omgång till:)


  • Snällfjäll

    Du är vis och du har förmodligen rätt:)


    Snällfjäll skrev 2018-10-30 23:43:10 följande:

    Måste tillägga att min dam ogärna inbjuder till sex. Jag har haft många kvinnor och det känns trist att jag fantiserar om dessa. Sköna kvinnor med vackra bröst och hår på vaginan. Smek, sug, slick, pill och allt annat förbjudet. Inklusive en tredje part. Alla blev svettiga och bad om en omgång till:)


  • Snällfjäll

    Du är vis och du har förmodligen rätt:)


    Snällfjäll skrev 2018-10-30 23:43:10 följande:

    Måste tillägga att min dam ogärna inbjuder till sex. Jag har haft många kvinnor och det känns trist att jag fantiserar om dessa. Sköna kvinnor med vackra bröst och hår på vaginan. Smek, sug, slick, pill och allt annat förbjudet. Inklusive en tredje part. Alla blev svettiga och bad om en omgång till:)


  • Snällfjäll

    Du är vis och du har förmodligen rätt:)


    Snällfjäll skrev 2018-10-30 23:43:10 följande:

    Måste tillägga att min dam ogärna inbjuder till sex. Jag har haft många kvinnor och det känns trist att jag fantiserar om dessa. Sköna kvinnor med vackra bröst och hår på vaginan. Smek, sug, slick, pill och allt annat förbjudet. Inklusive en tredje part. Alla blev svettiga och bad om en omgång till:)


  • Anonym (BJUD IN)

    Varför kan du inte bjuda in din fru/tjej? 
    Om hon i vanliga fall inte är så intresserad av sex så kanske hon blir? 
    Hon kanske blir jätteupphetsad av att se på dig när du håller på?

Svar på tråden Skamsen man