• Gotskillz666

    satan är ärlig?

    hej,

    om satan är ärlig så måste det betyda att gud ljuger.

    om satan var verklig så skulle han ljuga, så det betyder att gud är satan?

  • Svar på tråden satan är ärlig?
  • Gotskillz666
    ThomasW skrev 2018-11-05 22:01:41 följande:

    Rökt weed ?


    nej, råker inget sånt.

    kom igen religion är 2000 år gammal och folk har gått på skiten länge. svaret på religionen är lika enkel som påståendet i trådstarten.
  • cb66

    Gud skapade satan genom att förskjuta Gabriel, stana är en konstrukt för att Gud inte är fullkomlig. Satan är ärlig, Gud är ärlig, katolska präsyter vill bara knulla småbarn. Religion är folkets opium, Marx var ensadist och Engels rökte på. Skillnader på stalinister och satanister är inte stort, bara 3 bokstäver. Death metal är tråkigt och Ozzy är guds sändebud från midgård.

  • Ser0tonin
    cb66 skrev 2018-11-06 09:19:45 följande:

    Gud skapade satan genom att förskjuta Gabriel, stana är en konstrukt för att Gud inte är fullkomlig. Satan är ärlig, Gud är ärlig, katolska präsyter vill bara knulla småbarn. Religion är folkets opium, Marx var ensadist och Engels rökte på. Skillnader på stalinister och satanister är inte stort, bara 3 bokstäver. Death metal är tråkigt och Ozzy är guds sändebud från midgård.


    Om du inte trollar så tycker jag synd om dig. Gud försköt inte Gabriel, Satan är inte ärlig.
  • cb66
    Ser0tonin skrev 2019-02-27 14:33:20 följande:
    Om du inte trollar så tycker jag synd om dig. Gud försköt inte Gabriel, Satan är inte ärlig.
    Du menar att Engel inte rökte på? Hur kan du tro att jag trollar med alla de fakta jag radade upp. Gabriel är Lucifer.
  • Ser0tonin
    cb66 skrev 2019-02-28 10:43:20 följande:

    Du menar att Engel inte rökte på? Hur kan du tro att jag trollar med alla de fakta jag radade upp. Gabriel är Lucifer.


    Aja troll on.
  • cb66
    Ser0tonin skrev 2019-02-28 11:31:24 följande:
    Aja troll on.
    Precis, synd att trolla i en sån här seriös tråd. TS satte ju ribban...
  • Ser0tonin
    Chattisen skrev 2019-02-28 22:10:15 följande:

    Herre Gud vilken tråd!!


    Helt befogad reaktion. Han/hon har väl rökt på eller nått.
Svar på tråden satan är ärlig?