• Magkänslaföreallt

    Kärleksproblem

    Hur får jag honom att sakna mig? (Gärna snabbt)

    Jag har en komplicerad relation och det skulle ta en evighet om jag skulle skriva alla turer här. För den som verkligen har tid och vill sätta sig in i mitt problem och komma med råd tar jag hemskt gärna emot PM. Föredrar att inte lägga ut hela historien i ett forum och hittar inga bra chattforum så nu testar jag på detta sätt.

  • Svar på tråden Kärleksproblem
  • Anonym (Peachy)

    Det korta svaret är, ingenting!

    Tror inte du kan göra någonting åt att han inte har känslor för dig.

    Och såhär... bara det faktum att du sitter och funderar på hur du ska få hans uppmärksamhet säger ju mycket.

    Du kämpar förgäves. En bra relation ska flyta, och göra att man känner sig naturligt uppskattad.

    Varför dras du till avvisande killar?

    Varför kämpar du för er relation när inte han gör det tillbaka?

    Det är ju som att du vägrar acceptera att du förlorat? Du vill spela en gång till, och en gång till...

  • Anonym (...)

    Han saknar dig när han blir påmind om det som är bra med dig/er och inte det som är dåligt

  • Anonym (A)
    Anonym (...) skrev 2018-11-10 14:10:05 följande:

    Han saknar dig när han blir påmind om det som är bra med dig/er och inte det som är dåligt


    Det tror jag med.
  • Anonym (Du förlorade)

    Lägg ner ansträngningarna NU! En kille som inte vill ha något mer med dig att göra kan väl inte du bestämma över!

    Låter som om du är en försmådd älskarinna som trodde att du hade kontroll över den otrogne mannen. Nu när han inte hör av sig vill du även bestämma att han ska sakna dig. Fantasier från din sida för att du tror att du var speciell för honom. Hade du varit speciell hade du inte behövt fråga hur DU skulle få HONOM att sakna DIG!

    Mitt råd är att du glömmer honom och lever på de goda minnena från en tid då han faktiskt lade energi på dig!

  • Såontany

    Förstår dig precis...har själv varit i samma sits. Mådde dåligt över att mitt hjärtas utvalde inte förstod att vi var rätt för varandra. Hade velat skaka om honom för att han skulle se vad vi hade. Hallå- jag finns här bara för dig, vad väntar du på, liksom...

    Tiden får utvisa vad som händer mellan er, han lyssnar nog snart till sitt hjärta! Kram

  • Anonym (eller hur)
    Såontany skrev 2018-11-11 01:18:07 följande:

    Förstår dig precis...har själv varit i samma sits. Mådde dåligt över att mitt hjärtas utvalde inte förstod att vi var rätt för varandra. Hade velat skaka om honom för att han skulle se vad vi hade. Hallå- jag finns här bara för dig, vad väntar du på, liksom...

    Tiden får utvisa vad som händer mellan er, han lyssnar nog snart till sitt hjärta! Kram


    Han lyssnar nog mer på kuken än hjärtat
  • Anonym (Ellie)
    Magkänslaföreallt skrev 2018-11-10 13:12:33 följande:

    Hur får jag honom att sakna mig? (Gärna snabbt)

    Jag har en komplicerad relation och det skulle ta en evighet om jag skulle skriva alla turer här. För den som verkligen har tid och vill sätta sig in i mitt problem och komma med råd tar jag hemskt gärna emot PM. Föredrar att inte lägga ut hela historien i ett forum och hittar inga bra chattforum så nu testar jag på detta sätt.


    Det kan du inte. Antingen saknar han dig eller inte det går inte att göra så att någon får känslor de inte har.
Svar på tråden Kärleksproblem