• Anonym (Ts)

    Mobilfritt hur tolkas?

    Min make vill skilja sig för att jag ?bryter mot reglerna? när det kommer till mobilfri kväll! Tex om jag ska skita och tar fram mobilen i lugn och ro och spelar ett spel. Eller går ut och röker. Eller om han duschar. All tid MED honom är mobil avstängd men om han inte är med mig så kan jag väl få skita ifred med min mobil?! Han vill börja följa med mig att skita om det är lösningen.. herregud.. hur skulle du göra?!

  • Svar på tråden Mobilfritt hur tolkas?
  • Anonym (J)

    Jag skulle nog vilja skilja mig från en sådan make.

  • Anonym (samma här)

    Jag skulle också vilja skiljas från en sådan make. Hur mycket använder du mobilen egentligen för att ni ens ska behöva komma överens om mobilfri kväll? :-O

  • Anonym (eee)
    Anonym (Ts) skrev 2018-11-13 20:56:08 följande:

    Min make vill skilja sig för att jag ?bryter mot reglerna? när det kommer till mobilfri kväll! Tex om jag ska skita och tar fram mobilen i lugn och ro och spelar ett spel. Eller går ut och röker. Eller om han duschar. All tid MED honom är mobil avstängd men om han inte är med mig så kan jag väl få skita ifred med min mobil?! Han vill börja följa med mig att skita om det är lösningen.. herregud.. hur skulle du göra?!


    Haha skojar du.
    Antingen har du så illans mkt problem med din mobil så att han verkligen vill bestämma detta, och du borde följa det, men mer troligt är väl att han bara vill bestämma och anser sig ha rätt att bete sig som om han är din förälder. 
  • Anonym (Ts)

    Kollade min statistik och den ligger på 1 timme om dagen . Exakt en timme och nio minuter. Nä jag önskar jag skoja men nepp.

  • Anonym (Bra)

    Du får inte gå på toa ensam med mobilen? Han verkar vilja kontrollera dig, inte bra. Skilsmässa är rätt här.

  • legomum

    Låter bara som ett tråkigt förhållande där man är tvungen att införa mobilfria kvällar för att kunna umgås med sin sambo.

    Skulle nog också bli förbannad om det var så i mitt förhållande och sambon går på toa en halvtimme och spelar när vi har en datenight.

  • Anonym (Ts)
    legomum skrev 2018-11-13 21:43:48 följande:

    Låter bara som ett tråkigt förhållande där man är tvungen att införa mobilfria kvällar för att kunna umgås med sin sambo.

    Skulle nog också bli förbannad om det var så i mitt förhållande och sambon går på toa en halvtimme och spelar när vi har en datenight.


    Hahaha jag går på toa och skiter. Båda är arbetslösa så vi är med varandra dygnet runt och en datenight består av en film på samma tv, inte varsin..
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Bra) skrev 2018-11-13 21:31:39 följande:

    Du får inte gå på toa ensam med mobilen? Han verkar vilja kontrollera dig, inte bra. Skilsmässa är rätt här.


    Nä alltså han tycker mobilfritt är mobilfritt medan jag tycker att när vi är med VARANDRA så behöver man inte mobil. Men om jag går på toa, går och röker eller han tar hunden eller duschar kan man slänga ett öga på mobilen.
  • legomum
    Anonym (Ts) skrev 2018-11-13 21:45:43 följande:

    Hahaha jag går på toa och skiter. Båda är arbetslösa så vi är med varandra dygnet runt och en datenight består av en film på samma tv, inte varsin..


    En fråga. Trivs du i hans sällskap?
  • Furti
    Anonym (Ts) skrev 2018-11-13 20:56:08 följande:

    Min make vill skilja sig för att jag ?bryter mot reglerna? när det kommer till mobilfri kväll! Tex om jag ska skita och tar fram mobilen i lugn och ro och spelar ett spel. Eller går ut och röker. Eller om han duschar. All tid MED honom är mobil avstängd men om han inte är med mig så kan jag väl få skita ifred med min mobil?! Han vill börja följa med mig att skita om det är lösningen.. herregud.. hur skulle du göra?!


    Innebär det att du går på muggen alternativt röker större delen av tiden?
Svar på tråden Mobilfritt hur tolkas?