• Anonym (Nyfiken man)

    Satisfyer för män

    Satisfyer för män, någon som köpt och kan dela med sig?

    Är det värt besväret?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Satisfyer för män
  • Anonym (Nyfiken man)
    Anonym (?) skrev 2018-11-16 13:25:55 följande:

    Vad är det för något?


    En sexleksak. Kvinnans motsvarighet tycks kunna göra oss män sysslolösa, så bra är den. Den marknadsförs med orgasmgaranti och denna manliga variant kommer från samma företag.
  • Anonym (.)

    Är det inte bara att du köper o testar själv? Brukar ju finnnas måmga recentioner på sexleksaker på amazon, om du vill se vad ansra tycker om just den.

    Det känns som smaken när det gäller sexleksaker är ganska splittrad, många gillar inte samma saker, eller samma material t.ex.

  • Anonym (Nyfiken)

    Jag lyssnar på en sexpodd som heter alla våra ligg och där nämnde dom både satisfier för men och den för tjejer. Dessutom hade dom en specialkod som man skrev in för att få en rabatt på dessa saker så jag köpte en av varje i 2 separata köp . Gratis frakt var det med. Blushme heter stället. Sakerna kom ändå tillsammans in ett paket. Enda sättet att få rabatt på båda var att göra 2 olika köp. Min fru blev tyvärr ledsen o irriterad när jag visade och skulle överraska henne så dom blev liggande i sin låda. Tog emellertid med satisfier 2 next generation utan min frus vetskap tidigare i veckan då jag for iväg till en annan stad med 1 övernattning då vi hade ett jobb där. Lekte med den i 2 omgångar och provade både olika farter och områden. Köpte samtidigt ett vattenbaserat glidmedel som jag också hade med till hotellet. Det tog en stund men till slut hade den gjort sitt jobb. Den funkar för män med. Under ollonet vid strängen är den som skönast. Nu i dag så jobbade frun och då tog jag fram den andra leksaken, satisfier for men. I med glidmedel och nåt filmklipp på mobilen. Den ser väldigt trång ut vid första anblicken men trots ca 55 mm i diameter på min kuk så gled den lätt in. Om man är smalare så går det att pumpa in luft via en inbyggd pump i "röret" så att det klämmer mer. Jag behövde inte många drag förrän orgasmen närmade sig. Enkel att tvätta ur. Man vänder sleeven, (insatsen), ut och in sköljer ordentligt under varmt vatten och sen torkade jag den och lufttorkade det sista. Den kommer jag nog att prova mer????. Synd att frun inte var så road. Kanske får försöka övertala henne mer senare. Hennes leksak är ju lovordad bland kvinnor.

Svar på tråden Satisfyer för män