• Teaandhoney

    Förälskad, eller har hon bara kidnappat mitt hjärta?

    Är det detta som är att vara förälskad?

    Jag vet vare sig in eller ut längre. Är i medelåldern, inte varit förälskad sedan minq sena tonår.

    Så här är det, jag mår bra. Säg att 0 innebär att man mår sämst, att 10 är total eufori.

    Jag mår kring fem, vissa dagar kan vara sämre, en fyra på skalan, och vissa dagar kan vara en sexa, snudda vid sju kanske till och med.

    Som de flesta alltså, livet går upp och ner.

    Med det sagt behöver jag ingen på det viset som får mig att må bra.

    Här trillade hon ner framför mina fötter, som från ingenstans. Det sa inte klick, det sa PAANNG!!!

    Var ska jag börja? Hon är snäll, omtänksam, vacker, trevlig, charmig, rolig, hon är allt jag nånsin kunnat önska.

    Det kan räcka med bara ett kort sms från henne, jag kan få lägga ifrån mig mobilen för att nästan behöva samla mig för att kunna skriva ett konstruktivt svar.

    Kan känna nästan som ett rus, nära på euforisk av henne.

    Att prata med henne och höra henne skratta gör mig bokstavligen knäsvsg och så full av lycka. Mår bra när jag vet att hon mår bra.

    Detta leende hon har, herregud det får mig att smälta. Förlåter nog alla övertramp o världen om hon ger mig det leendet. :)

    Kan ha haft en dålig dag. På kvällen skriver vi eller pratar i telefon och hela min sinnestämning är som förbytt. Från att känna mig kanske lite på halvdåligt humör till på toppenhumör.

    Kommer på mig själv med att ha tappat fokus jätteofta när jag håller på med något, för då har jag förlorat mig själv i tankar på henne.

    Saken är, hon har fel och brister, precis som jag, och precis som ni som läser detta.

    Envis som tre åsnor, temperament som hämtat från vilken skräckfilm som helst, talar först och tänker sen, osv osv.. men oj vilken tjej!! ?

    För mig är hon ändå så perfekt man kan bli. Allt det fina hos henne väger så mycket över allt annat..

    Det har funnits tillfällen under de sex månader då jag ibland nära på fått fundera, "Tänk om det här inte är på riktigt, tänk om jag bara drömmer, vaknar upp och min finis finns inte längre!". ????

    Börjar f*n tro att jag är förälskad upp över öronen. ?????

  • Svar på tråden Förälskad, eller har hon bara kidnappat mitt hjärta?
  • Anonym (Sätt fart!)

    Bjud ut henne då? Vad spelar det för roll om hon har dåliga & bra sidor? Det går att kompromissa så det säkert blir behagligt för er båda. Kommunicera & kör på. Skulle det inte fungera mellan er kan ni ju alltid går varsitt håll. Låter som du är förälskad & tycker du ska visa henne det innan någon annan gör det.

Svar på tråden Förälskad, eller har hon bara kidnappat mitt hjärta?