• Anonym (Tjej)

    Hur fasiken ta initiativ?

    Jag är en tjej som har svårt att ta initiativ till sex. Kan vara sugen ibland på sex men tar inte initiativ för det. Ibland känns det som om det kvittar för mig om jag och min partner har sex eller inte.

    Fick höra i helgen varför jag inte tog initiativ till sex? Och jag vet inte? Har ett lågt sexbehov och nu när jag dessutom äter antidepressiva så har jag inget behov alls i princip. Hur fasiken gör man då?

  • Svar på tråden Hur fasiken ta initiativ?
  • carlf

    Lär dig själv uppskatta orgasm i tid o otid. 
     Onanera mycket själv o ofta. Känns kanske fel att göra det om du inte är sugen, men efter några gånger ska du se att du behöver inte tvinga dig att göra det, sen växer suget fram mer o mer. När suget sen är där inom dig kommer din kille märka det på dig. Ge det några veckor o försök att onanera minst 1 gång per dag o kanske även oftare efter några gånger. ja o gör det själv. 

  • Anonym (Tjej)
    carlf skrev 2018-11-19 19:50:32 följande:

    Lär dig själv uppskatta orgasm i tid o otid. 

     Onanera mycket själv o ofta. Känns kanske fel att göra det om du inte är sugen, men efter några gånger ska du se att du behöver inte tvinga dig att göra det, sen växer suget fram mer o mer. När suget sen är där inom dig kommer din kille märka det på dig. Ge det några veckor o försök att onanera minst 1 gång per dag o kanske även oftare efter några gånger. ja o gör det själv. 


    Minst 1 gång per dag? Har ett heltidsjobb så 1 gång per dag max lär orkas med. Men ja känns jättekonstigt att börja ta på sig själv när man inte alls är sugen...
  • carlf
    Anonym (Tjej) skrev 2018-11-19 19:54:41 följande:
    Minst 1 gång per dag? Har ett heltidsjobb så 1 gång per dag max lär orkas med. Men ja känns jättekonstigt att börja ta på sig själv när man inte alls är sugen...
    Nä just därför du ska onanera o få dig till att bli sugen o längta efter det, Sen när du är sugen på sex kommer både du o han att märka det;)
     haha, ska jobb hindra dig från att få ett bra sexliv?. klart du kommer hinna med både. Sitt inte här utan smyg in på toa o lås om dig. 
  • Anonym (Tjej)
    carlf skrev 2018-11-19 19:59:20 följande:

    Nä just därför du ska onanera o få dig till att bli sugen o längta efter det, Sen när du är sugen på sex kommer både du o han att märka det;)

     haha, ska jobb hindra dig från att få ett bra sexliv?. klart du kommer hinna med både. Sitt inte här utan smyg in på toa o lås om dig. 


    Ok...

    Frågan är väl hur jag ska ta initiativ till sex medan jag väntar på att jag ska bli sugen?
  • carlf
    Anonym (Tjej) skrev 2018-11-19 20:07:44 följande:
    Ok...

    Frågan är väl hur jag ska ta initiativ till sex medan jag väntar på att jag ska bli sugen?
    Det kommer du inte kunna göra från du är sugen. Så sköt det själv tills du är sugen på sex. Sen kommer du inte behöva ta initiativ, det kommer komma av sig själv.
     Du kommer få tvinga dig till att onanera många gånger innan suget växer till liv hos dig. Går inte att ha bra sex om man inte är sugen på sex, blir bra fel känns o man kan nästan bli äcklad, låter hårt men så är det. den kännsla kan inte riktigt uppstå när du gör det med dig själv. 
  • Anonym (Tjej)
    carlf skrev 2018-11-19 20:12:20 följande:

    Det kommer du inte kunna göra från du är sugen. Så sköt det själv tills du är sugen på sex. Sen kommer du inte behöva ta initiativ, det kommer komma av sig själv.

     Du kommer få tvinga dig till att onanera många gånger innan suget växer till liv hos dig. Går inte att ha bra sex om man inte är sugen på sex, blir bra fel känns o man kan nästan bli äcklad, låter hårt men så är det. den kännsla kan inte riktigt uppstå när du gör det med dig själv. 


    Ok, tror dock inte (eller vet) min partner vill vars utan sex ett längre tag. Han är sådan att han vill ha sex flera ggr i veckan.
  • carlf
    Anonym (Tjej) skrev 2018-11-19 20:35:01 följande:
    Ok, tror dock inte (eller vet) min partner vill vars utan sex ett längre tag. Han är sådan att han vill ha sex flera ggr i veckan.
    Vadå, så du ställer upp när han vill o du inte är sugen? Konstigt enligt mig, 
  • Anonym (Tjej)
    carlf skrev 2018-11-19 20:51:08 följande:

    Vadå, så du ställer upp när han vill o du inte är sugen? Konstigt enligt mig, 


    Ja det gör jag. Det gör ju aldrig ont, men är inte skönt heller, så det känns ok tycker jag.
  • carlf
    Anonym (Tjej) skrev 2018-11-19 20:59:57 följande:
    Ja det gör jag. Det gör ju aldrig ont, men är inte skönt heller, så det känns ok tycker jag.
    var rädd om dig. menar inte fysisk så kanske. det är du som ska njuta av livet. inte andra som ska njuta på din bekostnad. 
  • Anonym (Antidepp)

    Antidepp är döden för allt som har med sex att göra!!

    Jag kunde inte ens få orgasm, och fick jag efter timmars slit från sambon så var den fjuttig.

    Jag var mest frustrerad över sex.

    Sen slutade jag med tabletterna och fick tillbaka min lust. Det var som om kroppen ville ta igen all missad sex.

    Jag var kåt så det bultade i klittan konstant. Fick tom gå in på wc under arbetstid bara för att lätta på trycket.

    Nu är det mer lagom. Jag är ofta kåt o vill gärna ha sex men det är inte olidligt om vi inte får till det.

    Vi har inte med det att göra men om jag vore du så skulle jag fundera över fördelar o nackdelar med dina tabletter.

    För min del mår jag betydligt bättre utan några kemiska tillsatser. Antidepp är rena giftet!

Svar på tråden Hur fasiken ta initiativ?