• Anonym (xxx)

    Tankar under sexakten

    Brukar ni tänka på scener från porrfilmer när ni har sex med er tjej (jag är kille)?
    Typ sexscener där killen har en stor kuk...

  • Svar på tråden Tankar under sexakten
  • Anonym (Tjej)

    Har god fantasi så behöver inte tänka på några scener från porrfilmer för att komma. Men oftast räcker det att bara vara i nuet och fokusera på det man håller på med (eller vad någon gör med mig)!
    Låter rätt trist att tänka på något man sett i en porrfilm när man har sex IRL.

  • Anonym (50 years of grey)
    Anonym (xxx) skrev 2018-11-20 15:24:41 följande:

    Brukar ni tänka på scener från porrfilmer när ni har sex med er tjej (jag är kille)?
    Typ sexscener där killen har en stor kuk...


    Nej, inte porr (och framförallt inte kukar) jag tänker på hur jag egentligen velat ha sexakten (om hon gav mej lite svängrum)
  • Pentra

    Jag är iofs tjej, men; nej, absolut inte; i min värld så har verkligheten överträffat porrfilmer och även min fantasi med hästlängder. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Lånehajen

    Nej, jag ser inte hur det skulle tillföra något att tänka på andra män eller deras kukar när jag har sex med min partner.

  • Anonym (xxx)
    Lånehajen skrev 2018-11-20 17:52:36 följande:

    Nej, jag ser inte hur det skulle tillföra något att tänka på andra män eller deras kukar när jag har sex med min partner.


    Att du blir upphetsad av det menar jag. Det som det tillför.
  • 66Joy

    Har det varit besök av älskare under dan är det ju hett att i akten få höra om hur det saxats tidigare under dagen.

  • Anonym (U2)

    Varför tänka något alls? Räcker det inte med att uppleva hennes underbara kropp med alla sinnen vidöppna istället för att tänka sig bort?

  • Anonym (Lisa)

    1000 tankar.

    Hur ser min mage ut? Har jag rakat mig? Fan jag är så lam, fan nu blir han nog missnöjd, jäklar den rapporten måste in till chefen ikväll, är jag verkligen sugen? gör vi det nu slipper vi imorgon och det passar bra för vi ska iväg tidigt, lämnade vi in lappen till förskolan? Är det imorgon Xxx fyller år? Jäklar måste boka tåg åt xxx, undrar om jag borde köpa nya underkläder? Varför rakar han inte bort skägget, sticks så, oj lite gasig? Hinner jag kolla på .... ikväll? Vad tänker han egentligen? Fan att jag alltid måste tänka så mycket.......

  • Lånehajen
    Anonym (xxx) skrev 2018-11-20 19:14:55 följande:

    Att du blir upphetsad av det menar jag. Det som det tillför.


    Jo jag förstår hur du tänkte men då jag inte blir det så tillför det inget. Skulle jag av någon anledning ändå vilja se en stor kuk räcker det att titta ner mellan mina ben medan vi har sex.

    Vad är det med de här tankarna som tänder dig? Är det män/stora kukar du blir upphetsad av eller är det av tanken att en sådan man knullar din flickvän?
Svar på tråden Tankar under sexakten