• Anonym (Ts)

    38 och sterilisering

    38 och har bestämt med mannen att sterilisering är beslutat, men är mycket osäker på om det är vad jag vill. Min man vill inte ha fler, men jag tror att jag vill.. Jag är på ett sätt färdig, men tänk om inte? Går ej att återkallas. Bli med barn i smyg kanske? Fast nä. Alltså seriöst, finns det nåt bra svar till klarhet i detta?! :-/

  • Svar på tråden 38 och sterilisering
  • Anonym (H)

    Kanske bäst att göra det första när du är helt säker!

  • Anonym (Ts)

    Han vill inte.. Han vill inte förlora sina spermier

    Samtidigt vill jag ju inte ha barn

  • GGN
    Anonym (Ts) skrev 2018-11-21 06:29:55 följande:

    Han vill inte.. Han vill inte förlora sina spermier

    Samtidigt vill jag ju inte ha barn


    Vadå inte förlora sina spermier??

    Jag hade absolut inte gjort det om jag vore du.
  • Anonym (Ralf)

    Jag gjorde det, för män är proceduren mkt enklare.

  • trueblood93

    Men gud så knasigt. Du är ju bara några år ifrån att ändå biologiskakloclan stänger av din bebisfabrik.. Jag skulle aldrig göra något sånt definitivt.

    Ofta vill ju karlar inte ha fler. Så ångrar de sig. Då byter de kvinna till en ung smärta med fertilitet som en kanin.

    Men ska han vingklipp sig så borde han ju stanna. Men tycker du skulle ta ett snack. Att "jaaa du tänk om vi haft en bebis här med oss nu. Jag får lite ångest av tanken att de aldrig mer kommer hända"

    Sen skulle jag förståå dig om du skulle göra dig gravid i smyg. Håll koll på ÄL. gör dig klar för Natten och dra till med ett ligg med gubben och rulla sen bara över och var "helt i sömn" och ligg kvar där jäklarns till du ska upp på morgonen. Kommer han stanna om du blir gravid igen eller kommer han säga att han drar ifall du behåller?

    Låtsas att de är ett skänk från ovan typ. Ödet att "oj hur kunde de bli såhär" när de gått 12 v

  • Anonym (Ts)

    Oj haha knasigt

    Hur är proceduren enklare? Hur är det nu för dig

  • trueblood93

    Vänta nu Whaaat. Vill han att du ska sterilisera sig och han ska fortsätta skjuta skarpa skott? Amen fyfan vilket sviiiiin. Fattade att ni skulle göra de båda två för "sakens skull"

    Gör de absolut inte. Som Jag skrev.. Om fem År kanske han får gubbsjukan eller nån kris, klassisk 40 årskris!!!! Lämnar dig för nån ungsnärta som jag skrev tidigare. Gör de för fan inte. De skulle INTE vara första gången de händer. Du står där med stora barn och han börjar på ny kula med nån annan tjej i 30 års åldern. Nääää fyfan.. Han kan klippa kablarna! Men du ska fan inte göra det. Inte vid minsta tveksamhet. Sen som sagt är ju tiden ute av sig själv snart. Tyvärr.

  • Anonym (Nänänä)

    Vill han inte ha fler barn så får han klippa kablarna.

    Gör det inte TS om du inte är 100% säker!

    Bli gravid i smyg.

  • Anonym (Ralf)

    Ingreppet för män är mkt enklare/återhämtningen går fort mindre risker. Inga problem efteråt.

Svar på tråden 38 och sterilisering