• Anonym (TS)

    Vad tycker ni om Trump?

    Är han en bra eller dålig president?

  • Svar på tråden Vad tycker ni om Trump?
  • Anonym (.)

    En pajas med på tok gör mycket makt. Känns riktigt farligt faktiskt.

  • Anonym (TS)
    Anonym (.) skrev 2018-11-23 18:02:47 följande:

    En pajas med på tok gör mycket makt. Känns riktigt farligt faktiskt.


    Varför?
  • Tecum

    Trump är en komplett idiot, ett dåligt skämt och normala amerikaner skäms över att ha sån en clown i Vita Huset. Men egentligen är han inte problemet utan att det finns x antal miljoner som röstar på honom och stödjer honom! Även vissa störda personer i Sverige. Det är verkligen skrämmande och man undrar vart världen är på väg...

  • Anonym (Helene)

    Helt inkompetent och borde inte vara president.

  • Anonym (Madde)
    Anonym (Helene) skrev 2018-11-23 18:54:02 följande:

    Helt inkompetent och borde inte vara president.


    Instämmer. Jag påstår inte att jag är insatt i politik. Men har läst tillräckligt många korkade uttalanden av den mannen (som han själv publicerar på sin twitter), för att veta att han inte borde vara president.
  • Anonym (A)
    Anonym (Helene) skrev 2018-11-23 18:54:02 följande:

    Helt inkompetent och borde inte vara president.


    Håller med
  • Anonym (TS)
    Tecum skrev 2018-11-23 18:48:05 följande:

    Trump är en komplett idiot, ett dåligt skämt och normala amerikaner skäms över att ha sån en clown i Vita Huset. Men egentligen är han inte problemet utan att det finns x antal miljoner som röstar på honom och stödjer honom! Även vissa störda personer i Sverige. Det är verkligen skrämmande och man undrar vart världen är på väg...


    Hur kan du kalla alla hans väljare för störda? Bara för att dom inte har samma åsikt som dig
  • Lilyje

    Varför bryr ni som bor i Sverige om vem som leder USA? Borde ni inte vara mer oroliga över vad som händer på hemfronten?


    M 2010 | B 2017 | A 2019
  • Bananböjaren

    Jag blandar mig inte i hans politik men kan inte annat än vara förundrad över hur man kan vilja ha honom som president? Han är totalt handikappad när det kommer till sociala färdigheter, och dessutom så verkar han väldigt svagbegåvad.
    Varför skulle man villja ha en sån att representera en? Om man nu tycker att han av nån orsak har bra åsikter, varför inte lägga dit nån annan med samma åsikter men med lite mera förstånd?

    Nog har min respekt för amerikaner och produkter från amerika minskat i och med trump. Jag menar om man väljer en sån svagbegåvning till president vilken kvalitet är det på grejerna som kommer ur fabriken då? Man skulle ändå hoppas att presidenten låg på minst samma nivå som snittbefolkningen. Är det så så är det illa.

Svar på tråden Vad tycker ni om Trump?