• Blomma10

    MA I VECKA 10 men fostret vill inte ner!

    Fick ett MA när jag va på kontroll i vecka 10, fostret mätte till ca 9mm.. alltså vecka 7+0 hade hjärtat slutat att slå... nu till frågan... jag har börjat blöda, men inte jätte mycket, det är färskt blod, lite klumpar som kommer ut då och då... men inget liksom stort som ploppat ut än... men de kommer ut iaf... den 27 november ska jag få ta tabletter för att sätta igång allt och få ut de... jag vill så gärna slippa dom där tabletterna.... tror ni de finns en chans att ja ?blöder? ut fostret, eller ja embryot heter de... har ont i magen också.. inte jätte ont men de gör ont, som en mensvärk liksom... kan man göra något speciellt för att de ska gå ner av sig självt?? Ja mår redan skit... ser inte fram emot dom där pillrena :(

  • Svar på tråden MA I VECKA 10 men fostret vill inte ner!
  • Anonym (E)

    Jag fick också ma i vecka 10.

    Allt kom ut av sig själv, men det var aldrig "något stort" som kom ut, utan det var blod och småklumpar bara.

  • Blomma10
    Anonym (E) skrev 2018-11-24 00:46:26 följande:

    Jag fick också ma i vecka 10.

    Allt kom ut av sig själv, men det var aldrig "något stort" som kom ut, utan det var blod och småklumpar bara.


    Beklagar ditt MA...

    Lite strax efter jag gjorde inlägget började värkarna att komma, jag tog morfin tablett för att se om de skulle släppa men de gjorde de inte, jag darrade och skakade i heöa kroppen av smärta.. trodde jag skulle dö! Åkte in till gyn akuten direkt, fick mer morfin i blodet, satte mig på toa o krystade ut hinnsäcken och embryot... sedan blev jag undersökt och där rensade hon ut de sista, moderkakan o lite mer... nu ska jag snart få åka hem från gyn akuten... fy vilken natt!!
Svar på tråden MA I VECKA 10 men fostret vill inte ner!