• Svar på tråden Gravid?!
  • bananen86
    syntharen skrev 2018-11-26 19:54:57 följande:

    Ja självklart! Ingen tvekan, grattis!!


    Tack! :) Känner mig lite i chock och har inte fattat riktigt än tror jag. Tog detta (plus ett till direkt efteråt som visade lika) i morse. Har inte berättat något för sambon än heller, tänkte köpa en digitalt cb med veckor imorgon. För att vara säker! Blev lite förvirrad när jag läste om spökstreck.. Men de strecken brukar tydligen vara grå och inte lika tjocka osv?
  • oshark
    bananen86 skrev 2018-11-26 20:00:28 följande:

    Tack! :) Känner mig lite i chock och har inte fattat riktigt än tror jag. Tog detta (plus ett till direkt efteråt som visade lika) i morse. Har inte berättat något för sambon än heller, tänkte köpa en digitalt cb med veckor imorgon. För att vara säker! Blev lite förvirrad när jag läste om spökstreck.. Men de strecken brukar tydligen vara grå och inte lika tjocka osv?


    Jag har sett många sånna här trådar och det är extremt sällan (om ens någonsin) jag sett ett så tydligt streck!
  • bananen86
    oshark skrev 2018-11-26 22:26:24 följande:

    Jag har sett många sånna här trådar och det är extremt sällan (om ens någonsin) jag sett ett så tydligt streck!


    Kan inte riktigt fatta! Ska köpa cb digitalt idag.
  • oshark
    bananen86 skrev 2018-11-27 08:15:14 följande:

    Kan inte riktigt fatta! Ska köpa cb digitalt idag.


    Gör det
  • 2barnsmorsan
    bananen86 skrev 2018-11-26 20:00:28 följande:

    Tack! :) Känner mig lite i chock och har inte fattat riktigt än tror jag. Tog detta (plus ett till direkt efteråt som visade lika) i morse. Har inte berättat något för sambon än heller, tänkte köpa en digitalt cb med veckor imorgon. För att vara säker! Blev lite förvirrad när jag läste om spökstreck.. Men de strecken brukar tydligen vara grå och inte lika tjocka osv?


    Det där är positivt! Grattis!

    Det som folk kallar spökstreck är såvitt jag förstår inga streck överhuvudtaget utan inbillade streck som folk får för sig är ett positivt test av rent önsketänkande.

    Även ett svagt streck är positivt!!! Och det där syns tydligt.
Svar på tråden Gravid?!