• Anonym (Hjärtesorg)

    Hur går jag vidare?

    Nu behöver jag ALLA era goda råd! Har haft EN lång relation tidigare och nu har jag varit i en ny relation som jag efter ett halvår blev tvungen att avsluta. Han var inte lika engagerad alls i vår relation och jag misstänker att han började spana efter nya tjejer på slutet. (Han blånekar till det, men jag har anledning att trodde.) Jag själv är dock Störtkär i honom så när jag avslutade relationen för några veckor sen var jag helt knäckt. HUR gör jag för att komma vidare? Jag saknar honom så trots att han varit disträ på slutet. Känner mig så ensam o just nu tänker jag bara på hans fina sidor och inte de sämre. Han själv har förmodligen inte samma hjärtesorg då han sagt rent ut att han tycker väldigt mkt om mig, men inte var lika långt i sina känslor som jag var för honom. Ska tillägga att jag är 35+ Om det spelar nån roll... Naiv och godtrogen däremot och väldigt sårbar i nuläget.

  • Svar på tråden Hur går jag vidare?
  • Mongoliet

    Antingen försöker du få tillbaka honom & fortsätta vara KK med lite topping alt går du på en date med ny i helgen.

  • Anonym (Hjärtesorg)

    Någon som har bra konkreta råd?

Svar på tråden Hur går jag vidare?