• Meili

    Fler med tidiga graviditetstecken utan plus på stickan?

    Jag börjar nästan bli galen, har sedan ÄL haft flera graviditets symptom, så som molvärk, illamående/yrsel, huvudvärk och nu senaste 4 dagarna lös i magen samt spända, ömma och känsliga bröst. Är på BIM +9, tagit 3 test, senaste vid BIM +7, men negativt. Är jag skengravid? Finns det fler här som är i samma situation, vi skulle kunna uppdatera varandra. OM jag är gravid så är jag i vecka 5-6 nu...

  • Svar på tråden Fler med tidiga graviditetstecken utan plus på stickan?
  • Anonym (Samma)
    Meili skrev 2018-11-29 08:34:56 följande:

    Jag börjar nästan bli galen, har sedan ÄL haft flera graviditets symptom, så som molvärk, illamående/yrsel, huvudvärk och nu senaste 4 dagarna lös i magen samt spända, ömma och känsliga bröst. Är på BIM +9, tagit 3 test, senaste vid BIM +7, men negativt. Är jag skengravid? Finns det fler här som är i samma situation, vi skulle kunna uppdatera varandra. OM jag är gravid så är jag i vecka 5-6 nu...


    Jag har varit skengravid flera månader nu.. :/ men jag har ju dock fått min mens typ som jag ska. en vecka sen max. Men har varit väldigt säker på att, den här månaden tog det sig osv. men nix. När jag var gravid senast så kände jag ingenting och tog ett test typ 5 dagar efter bim och då visade det sig att jag var gravid. men fick inga symptom förens i vecka 6-7.. men mådde dock aldrig illa. 
Svar på tråden Fler med tidiga graviditetstecken utan plus på stickan?