• ScP87

    Misstänker att jag är gravid. Har någon fått igenom nästan samma sak?

    Hej

    Jag har extrem oregelbunden mens och vet inte när jag har ägglossning eller om jag ens har någon så jag använder ägglossning tester för att få ett hum.

    Jag fick positivt ägglosningstest den 20/10 så jag förväntade min mens 14 dagar som den brukar när jag har ett positivt ägglosningstest. Ingen mens kom men hade jätte ont i mina bröstvårtor. Tog ett test men tog ett fel test först råkade ta ett äl test tog om det med grav test negativt. Tittade på äl test det bossar positivt till ägglossning igen. Blir fundersam hur är det möjligt.

    Väntar i en vecka att ta ett nytt grav test har träningsvärk i magen som inte stämmer överens med träningen värk fortfarande ömma bröstvårtor men negativt test.

    För en och halv vecka sedan var jag fått ömma bröst och då kan jag knappt ha kläder på mig för det gör ont. Molande värk hela tiden trött jämt och sover stund vist på dagarna pch det brukar jag inte gör har fått ökad hunger känsla men alla tester jag gör är negativt

    I natt vaknade jag för att gå på toa som jag brukar göra dricker vatten och känner mig illamående. Gå och lägger mig igen och tänker att de går över. Men de gjorde det inte börjar där misstänka magsjuka så jag väljer min man och ber han gå och hämta en spann ifall jag inte skulle hinna till toa. Ligger helt stilla gör så fort jag röde mig så blev jag illamående. Min man vaknade för han skulle till jobbet så jag vet han hämta knäckebröd för under stunden jag ligger och mår illa så tänker jag på knäckebröd, brukar sällan äta knäckebröd. Efter jag fick i mig knäckebördet och se gick en stund så började illamående försvinna. Och just nu mår jag bra och ska äta frukost då jag är extremt hungrig.

    Så min fråga kan man vara gravid fast man bara får negativt gravtester? Har ni varit med om något liknade?

  • Svar på tråden Misstänker att jag är gravid. Har någon fått igenom nästan samma sak?
  • jonielle

    Hej!

    Jag fick positivt ägglossningstest innan det gav utslag på graviditetsstickorna. Men dagen för bim fick jag positivt på digitalt. Hur många dagar + bim är du nu? om det är flera dagar borde det nog ge utslag på graviditetstest nu

    Lycka till!

Svar på tråden Misstänker att jag är gravid. Har någon fått igenom nästan samma sak?