• Anonym (Skumt)

    Konstiga saker du gråter för?

    Jag är ingen person som gråter. Det ska verkligen mycket till innan jag gråter. Men när jag hör Britney´s Work bitch så grinar jag?! Jag hajjar ingenting! Vem gråter för en sån sång?

    Vilka konstiga saker grinar du för?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-12-07 14:37
    Hör ni, jag sa konstiga saker ni gråter för och inte fullt normala saker som när djur och människor dör och ensamhet.

  • Svar på tråden Konstiga saker du gråter för?
  • Aniiee

    Jag kan inte låta bli att fälla en tår varje gång jag kommer till slutet av ett visst kapitel av en viss bok.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (Gubbe och gumma)

    Jag kan börja gråta när jag ser en gammal gubbe. I min (inte helt normala) värld så är alla gubbar ensamma (och tanter), då blir jag förskräckligt ledsen och kan börja gråta.

  • Anonym (Skumt)
    Anonym (Gubbe och gumma) skrev 2018-12-05 16:49:10 följande:
    Jag kan börja gråta när jag ser en gammal gubbe. I min (inte helt normala) värld så är alla gubbar ensamma (och tanter), då blir jag förskräckligt ledsen och kan börja gråta.
    Åh det är så synd om gamla människor som verkar ensamma. När jag köpte nya glasögon så var det en farbror på minst 80 år som försökte välja nya glasögon men det kunde han ju inte då han inte kunde se sig själv i spegeln med provbågarna så expediterna hjälpte honom att välja annars hade jag hjälpt honom. Men jag tyckte så oerhört synd om honom som inte hade någon att ta med sig för att välja nya glasögon. Gråter
  • Anonym (C)

    Gråter alldeles för lätt. Kan börja gråta om jag kommer hem efter att ha handlat och glömt tex mjölk.

    Eller om någon höjer rösten mot mig.

    Det har hänt 2 gånger att jag kissat på mig och då har jag också börjat böla.

    För att inte tala om när jag ser en sorglig film eller läser en sorglig bok.

    Ät tyvärr en riktig lipsill.

  • Anonym (anonym)

    Det som verkligen kan få mig att gråta är kvinnor, men jag gråter bara när jag är helt ensam inte annars.

  • Anonym (anonym)
    Anonym (C) skrev 2018-12-05 17:42:32 följande:


    Gråter alldeles för lätt. Kan börja gråta om jag kommer hem efter att ha handlat och glömt tex mjölk.


    Eller om någon höjer rösten mot mig.


    Det har hänt 2 gånger att jag kissat på mig och då har jag också börjat böla.


    För att inte tala om när jag ser en sorglig film eller läser en sorglig bok.


    Ät tyvärr en riktig lipsill.


    Brukar någon trösta dig när du gråter?
  • Anonym (C)
    Anonym (anonym) skrev 2018-12-05 18:05:47 följande:

    Brukar någon trösta dig när du gråter?


    Ja, min man är alltid där för mig när jag gråter.
  • Anonym (arg)

    Jag gråter mest för att jag blir arg när folk försöker tala om för mig hur jag borde ha det eller göra istället för att fråga mig hur jag vill ha det eller göra.

Svar på tråden Konstiga saker du gråter för?