• WinterWalk2

    Bra forum eller hemsida för att träffa kvinnor som vill bli gravida?

    Hej!

    Är en kille som vill bli pappa, men vill i likhet till kvinnor som besöker spermabanker ha vissa möjligheter att välja. Exempelvis träffa kvinnan och prata lite.

    Är det någon som känner till en bra hemsida, eller kanske ett forum på denna sida, som är bra för detta?

    Det behöver inte bara vara i Sverige, men föredrar Norden.

    Tacksam för svar Glad

  • Svar på tråden Bra forum eller hemsida för att träffa kvinnor som vill bli gravida?
  • WinterWalk2
    Anonym (?) skrev 2018-12-08 18:32:59 följande:

    Hur menar du?


    Jag menar en hemsida eller ett forum där kvinnor/tjejer letar efter män som vill göra dem gravida, om något sådant finns. Blev förvånad av hur mycket fanns på FamiljeLiv.se så tänkte kolla om något liknande kan hittas.

    Den som vet får gärna dela med sig!
  • Anonym (?)
    WinterWalk2 skrev 2018-12-08 18:45:29 följande:

    Jag menar en hemsida eller ett forum där kvinnor/tjejer letar efter män som vill göra dem gravida, om något sådant finns. Blev förvånad av hur mycket fanns på FamiljeLiv.se så tänkte kolla om något liknande kan hittas.

    Den som vet får gärna dela med sig!


    Barn är inte något man skaffar bara hur som helst. Alla barn förtjänar 2 närvarande föräldrar.
  • Anonym (?)
    WinterWalk2 skrev 2018-12-08 18:45:29 följande:

    Jag menar en hemsida eller ett forum där kvinnor/tjejer letar efter män som vill göra dem gravida, om något sådant finns. Blev förvånad av hur mycket fanns på FamiljeLiv.se så tänkte kolla om något liknande kan hittas.

    Den som vet får gärna dela med sig!


    Barn är inte något man skaffar bara hur som helst. Alla barn förtjänar 2 närvarande föräldrar.
  • WinterWalk2

    Den som har information får gärna dela med sig av den.

    Diskussioner om andra frågor kan tas i andra trådar som kan skapas i diverse forum.

  • Anonym (Lycka till)

    Googlar man på medförälder sökes finns det mycket att läsa. En sida är tex coparent.se vet inte om den är bra.

  • Anonym (A)

    Det finns en facebookgrupp som heter "vi som söker medförälder" eller något liknande.

Svar på tråden Bra forum eller hemsida för att träffa kvinnor som vill bli gravida?