• Anonym (Besviken)

    Restaurang i Thailand kallade min tjej för hora bara för att vi frågade om kvittot stämde, Och dom sa att dom hade serverat oss hundkött

    Jag och min flickvän besökte en restaurang i Kamala i Phuket , när vi hade ätit klart så kom dom med notan , min flickvän som har studerat thailändska upptäckte att dom hade lagt till 400 baht för shots, något som vi inte ens hade fått.

    Vi sa till om det och dom blev rasande, ägaren skrek till min tjej på thai att vi förstör deras business och att hon är en jävla hora, ni är äckliga fattiga farang som klagar över 400 extra.

    Då blev vi förbannad och betalade och gick ut , vände mig om till personalen och sa att det är inte okej att behandla kunder så här, sen gick vi.

    Då kom ägaren efter oss med moped och skrek fuck you 3 ggr till mig och min tjej , sen skratta han och sa att vi precis ätit hundkött, fy fan vilken dålig upplevelse.

    Hur kan vi sabotera för dom så det slår hårdast? Vilka sidor ska man skriva rescensioner på?

    Vad hade ni gjort?

    Hotellpersonalen tyckte att vi skulle anmäla till thai polis gör dom var så hotfulla.

    Vill varna andra så dom inte går in där och äter.. tänk om det verkligen är hund dom serverar.. fy fan asså.

  • Svar på tråden Restaurang i Thailand kallade min tjej för hora bara för att vi frågade om kvittot stämde, Och dom sa att dom hade serverat oss hundkött
  • Anonym (Besviken)

    Dom har även skrivit till oss på Facebook och hotat oss , vi hade dom på Facebook för vi var här för ett år sen, då var dom inte så här.

  • Anonym (Besviken)

    Vi vill bara komma hem till Sverige nu, känner oss så otrygga.

  • ThomasW

    Gå till annan restaurang imorgon.

    Ni kan också åka till en annan stad och bara sova sista natten I ert hotell. Hotel på andra platser är inte dyrt.

    Sedan skriver ni skit om restaurangen på facebook när ni kommit hem.

  • Anonym (A)
    ThomasW skrev 2018-12-09 09:30:42 följande:
    Gå till annan restaurang imorgon.

    Ni kan också åka till en annan stad och bara sova sista natten I ert hotell. Hotel på andra platser är inte dyrt.

    Sedan skriver ni skit om restaurangen på facebook när ni kommit hem.
    Håller med
  • Anonym (Besviken)
    ThomasW skrev 2018-12-09 09:30:42 följande:

    Gå till annan restaurang imorgon.

    Ni kan också åka till en annan stad och bara sova sista natten I ert hotell. Hotel på andra platser är inte dyrt.

    Sedan skriver ni skit om restaurangen på facebook när ni kommit hem.


    Ja det kan vara ganska farligt att reta upp thai när man är här? Dvs skriva på Facebook, dom kommer ju känna igen oss
Svar på tråden Restaurang i Thailand kallade min tjej för hora bara för att vi frågade om kvittot stämde, Och dom sa att dom hade serverat oss hundkött