• Anonym (Rumpfia)

    Förstår inte ert sätt att tycka om rumpor!!!

    Generellt så verkar män gilla rumpor som är kurviga och gärna lite daller. Stämmer det?

    Sen motsäger ni er själva när ni säger att drömkvinnan ska vara smal. En smal kvinna har ingen rumpa!

  • Svar på tråden Förstår inte ert sätt att tycka om rumpor!!!
  • Anonym (Man)

    Det kan ju vara sä att det inte samma män som säger att kvinnan ska vara smal som de som gillrar dallrande skinkor. Sedan finns det kvinnor med smal midja men breda höfter och som har mulliga rumpor midjan till trots.

    Jag tycker det är vrålsexigt med stora runda rumpor som dallrar eller gungar rejält. Midjan får gärna vara smal men absolut inget krav.

  • Anonym (Bägge)

    En kvinna kan ha stor rumpa och vara smal. Men de kräver att man tränar. Vet många smala kvinnor som tränar rumpan extra mycket för att den ska bli större men ändå hålla sig smal, skitsnyggt. Jag har alltid haft stor rumpa, även som smal och tränad. Tyvärr är allt lite för stort nu men är påväg att komma tillbaka till en smal midjan igen. Typ såhär:

    nouw.com/mikaelaandreasson/hur-man-far-en-stor-rumpa-och-liten-miii-31999329

  • Anonym (U2)

    Det stämmer bra det.
    Men jag har aldrig sagt att drömkvinnan ska vara smal, hon får väldigt gärna vara tjock och fin.

  • Anonym (Hmm)

    Har en egen teori - rumpa = små bröst
    Stora bröst = liten rumpa.
    Har inget emot rumpa o mulliga kvinnor, tvärtom
    Har dock aldrig varit någon "ass-man" innan men är ju öppen för
    alla förändringar, hahahha
    Huvudsaken är väl att kvinnan trivs med det hon har .... vilket tyvärr
    verkar ovanligt.

  • Anonym (ooo)
    Anonym (Bägge) skrev 2018-12-09 16:40:00 följande:

    En kvinna kan ha stor rumpa och vara smal. Men de kräver att man tränar. Vet många smala kvinnor som tränar rumpan extra mycket för att den ska bli större men ändå hålla sig smal, skitsnyggt. Jag har alltid haft stor rumpa, även som smal och tränad. Tyvärr är allt lite för stort nu men är påväg att komma tillbaka till en smal midjan igen. Typ såhär:

    nouw.com/mikaelaandreasson/hur-man-far-en-stor-rumpa-och-liten-miii-31999329


    Hahahah Hon har ju varken stor rumpa eller är speciellt tränad
  • Anonym (Bägge)
    Anonym (ooo) skrev 2018-12-09 17:32:20 följande:

    Hahahah Hon har ju varken stor rumpa eller är speciellt tränad


    Leta rätt på dina glasögonen eller skaffa en tid för synundersökning. Eller så är du bara avundsjuk för du har en platt röv med flera bilringar runt magen.
  • Anonym (.....)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-12-09 17:32:00 följande:

    Har en egen teori - rumpa = små bröst
    Stora bröst = liten rumpa.
    Har inget emot rumpa o mulliga kvinnor, tvärtom
    Har dock aldrig varit någon "ass-man" innan men är ju öppen för
    alla förändringar, hahahha
    Huvudsaken är väl att kvinnan trivs med det hon har .... vilket tyvärr
    verkar ovanligt.


    Din teori stämmer inte, jag har både stora bröst och stor rumpa men smal midja/platt mage.
  • Anonym (ooo)
    Anonym (Bägge) skrev 2018-12-09 17:42:54 följande:
    Leta rätt på dina glasögonen eller skaffa en tid för synundersökning. Eller så är du bara avundsjuk för du har en platt röv med flera bilringar runt magen.
    Hahaha verkligen inte avundsjuk, den där tjejen är ju bara smal. 
  • Anonym (ooo)
    Anonym (Bägge) skrev 2018-12-09 17:42:54 följande:
    Leta rätt på dina glasögonen eller skaffa en tid för synundersökning. Eller så är du bara avundsjuk för du har en platt röv med flera bilringar runt magen.
    Hahaha verkligen inte avundsjuk, den där tjejen är ju bara smal. 
Svar på tråden Förstår inte ert sätt att tycka om rumpor!!!