• Elviram

    Fråga om Tinder till killar

    Vad är det som får er att bli intresserad av en Tinder profil? Jag vill hitta något seriöst men vet inte hur jag bäst går tillväga. Vad ska jag skriva på profilen? Vad är viktigast med bilder? Känns som jag bara matchar med oseriösa. Just nu har jag ingen presentationtext ca 3 selfies (ej utmanande) nån naturbild och sen bild på min hund.

  • Svar på tråden Fråga om Tinder till killar
  • Mongoliet

    För mig går du bort pga hund men tycker att det är en bra bild. Jag älskar katter & ger ofta mindre snygga tjejer med katt en högerswipe tack vare det fotot.

  • Mongoliet
    Elviram skrev 2018-12-09 23:05:54 följande:

    Vad är det som får er att bli intresserad av en Tinder profil? Jag vill hitta något seriöst men vet inte hur jag bäst går tillväga. Vad ska jag skriva på profilen? Vad är viktigast med bilder? Känns som jag bara matchar med oseriösa. Just nu har jag ingen presentationtext ca 3 selfies (ej utmanande) nån naturbild och sen bild på min hund.


    Jag kanske är extrem men för mig hade du gått bort pga särskrivning också. Blir oattraherad av dålig text. Blir attraherad av en text som är lagom seriös. Svår balans. Ha en helkroppsbild & en ansiktsbild & en till typ.
Svar på tråden Fråga om Tinder till killar