• Anonym (Orkar inte!)

    Ond cirkel igen?!

    Återigen har jag kommit in i en ond cirkel när det kommer till sex... jag har väl ingen superstor sexlust och är ganska pryd när det kommer till sex. Men nu har jag återigen börjat fejka vid sex! Nu med ny kille och allt trodde jag inte att jag skulle behöva falla tillbaka i samma gamla hjulspår. Vad ska jag göra nu? Bara sluta fejka helt plötsligt? Eller trappa ner så att han inte anar något?

  • Svar på tråden Ond cirkel igen?!
  • Anonym (Orkar inte!)

    Panik, han kommer hit om en timma och vill då ha sex antar jag. Tacksam för alla råd!

  • Anonym (Känner igen)

    Jag älskar sex men har supersvårt att komma med en partner. Jag kan bara komma på mitt sätt och måste göra allt själv.

    Har som du fejkat i åratal. Så tråkigt! Mitt råd är att du låter bli den här gången. Trappa ner fejkandes men börja med denna gång så blir det inte så jobbigt att tänka på.

    Försök sen att prata med pojkvännen om att du har svårt att komma men att du njuter ändå. Förhoppningsvis kan du komma när han är med till slut, fast kanske när du gör det själv.

  • Anonym (Orkar inte!)
    Anonym (Känner igen) skrev 2018-12-10 19:24:12 följande:

    Jag älskar sex men har supersvårt att komma med en partner. Jag kan bara komma på mitt sätt och måste göra allt själv.

    Har som du fejkat i åratal. Så tråkigt! Mitt råd är att du låter bli den här gången. Trappa ner fejkandes men börja med denna gång så blir det inte så jobbigt att tänka på.

    Försök sen att prata med pojkvännen om att du har svårt att komma men att du njuter ändå. Förhoppningsvis kan du komma när han är med till slut, fast kanske när du gör det själv.


    Tack för svar! Jag fejkar inte bara orgasm utan fejkar att jag har det skönt med. Som ett exempel känner jag ingenting när han tar mig bakifrån men jag stönar ändå för att jag vet att han tycker det är jätteskönt!

    Får jag fråga vad det är du älskar med sex? Låter konstigt att älska sex och aldrig få orgasm av det
  • Anonym (Orkar inte!)

    Åh vet inte hur jag ska göra?! Kan inte berätta för honom att det inte är skönt eller att jag inte får orgasm, vet inte hur han skulle ta det...

  • Anonym (Sex ska vara skönt för båda)

    Om du inte tycker sexet är skönt, då ska du inte ha sex. Men sen behöver inte sex leda till en orgasm, det brukar ta ett tag innan jag vet hur jag ska komma med en ny partner, men för att veta måste man ju öva och lära känna varandras kroppar.

  • Anonym (Orkar inte!)
    Anonym (Sex ska vara skönt för båda) skrev 2018-12-13 21:59:00 följande:

    Om du inte tycker sexet är skönt, då ska du inte ha sex. Men sen behöver inte sex leda till en orgasm, det brukar ta ett tag innan jag vet hur jag ska komma med en ny partner, men för att veta måste man ju öva och lära känna varandras kroppar.


    Jo för min del måste sex leda till orgasm, märker hur jag tappar sexlusten pga att inte få ha skönt sex. Skippar hellre sex och onanerar själv istället.
  • Anonym (Fea)

    Vad är det som gör att du känner att du måste fejka?

    Rör han dig på ställen du tycker om?

    Tar du för dig? Visat, berättat var du vill stimuleras?

    Rör du dig själv under sex? Kan du få orgasm under samlag?

    Är det en kille du vill fortsätta träffa?

    Tog förra slut för att du fejkade?

  • Anonym (Orkar inte!)
    Anonym (Fea) skrev 2018-12-15 12:42:08 följande:

    Vad är det som gör att du känner att du måste fejka?

    Rör han dig på ställen du tycker om?

    Tar du för dig? Visat, berättat var du vill stimuleras?

    Rör du dig själv under sex? Kan du få orgasm under samlag?

    Är det en kille du vill fortsätta träffa?

    Tog förra slut för att du fejkade?


    Jadu! Därför att det känns jättekonstigt att ligga helt tyst under sex kanske?

    Ne tar inte för mig så mycket, mest killen som styr. Ne jag kan inte få orgasm av endast samlag tyvärr,

    Ja alltså jag är kär i killen så ja...

    Ne förra tog inte slut för att jag fejkade, mer för att jag typ aldrig ville ha sex.
  • Smiskmaskinen
    Anonym (Orkar inte!) skrev 2018-12-15 15:46:46 följande:
    Jadu! Därför att det känns jättekonstigt att ligga helt tyst under sex kanske?

    Ne tar inte för mig så mycket, mest killen som styr. Ne jag kan inte få orgasm av endast samlag tyvärr,

    Ja alltså jag är kär i killen så ja...

    Ne förra tog inte slut för att jag fejkade, mer för att jag typ aldrig ville ha sex.
    Det kommer bli samma sak igen om du inte gör nåt åt detta.
Svar på tråden Ond cirkel igen?!